^Vello Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Kom hjem fra byn i går, da jeg og gamla hadde vært og sett på felger..Mens jeg vasker bort veisaltet, så står det vel faen meg kje en spiker i høyre bakhjul! Godt det bare var piggfritt på, og ikke dyre sommerdekk, men koster uansett, for dette kommer sikkert ikke gjennom noen kontroll..Er ikke noe luft som slipper ut heller, men sikkert ikke trygt å kjøre på heller..hehe. Tror jeg får dekkforhandleren til å bytte når jeg henter felgene...Alltid noe dritt.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hvis spikern sitter i slitebanen er det bare og lappe det;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Kom hjem fra byn i går, da jeg og gamla hadde vært og sett på felger..Mens jeg vasker bort veisaltet, så står det vel faen meg kje en spiker i høyre bakhjul!Godt det bare var piggfritt på, og ikke dyre sommerdekk, men koster uansett, for dette kommer sikkert ikke gjennom noen kontroll..Er ikke noe luft som slipper ut heller, men sikkert ikke trygt å kjøre på heller..hehe. Tror jeg får dekkforhandleren til å bytte når jeg henter felgene...Alltid noe dritt.. eg fikk en lang skrue i dekket mitt,,reiste på en lokal bensinstasjon, der satte dem en plastikkplugg i dekket,,gjekk helt fint,,betalte 80kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Ellers kan du jo investere i sånn pluggesett fra Würth f.eks. Lappa dekket mitt med et sånt sett i sommer, funka bra det... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 for en fantastisk bra topic på tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ja, jeg syns også topicen var bra. Passet fint til saken. Har hørt om denne pluggen som kan settes i. Får prøve på det! Takker for svar;) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg