kleiven Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hei, noen som kan hjelpe meg med å få koblet på en turteller tro? Har en 316i som jeg har bygd om til 325i,å jeg har instrumentet fra 325 men vet ikke hvordan jeg skal få turtellern til å fungere. Det er vel ei ledning fra motorkontakten som skal til instrumentet vel? Har brukt både han og hun kontakten fra 325, å da ble det noen ledninger som skal til bilen til overs. Mvh Vegar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 er ikke sikker på det med turtelleren... har ikke kommet så langt... men 325 motoren... passet den rett inn? måtte du bytte girkasse, clutch osv?? har en 87 mod. 318 som jeg hadde tenkt å bygge om... hva måtte du bytte/gjøre annet enn å bytte motor? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg