Gå til innhold

Mål på Audi RS2 IC

Ranger emnet


S3T

Anbefalte innlegg

Er det en ekte Schnitzer S3T du har?

 

Nei det er ikke en ekte S3T.. Men jeg har papirer til en :)

Jeg har en BMW 323i som skal turbokonverteres. Å i går dukket det opp en pakke fra USA med masse deler :)

 

PIC_0123.jpg

Turbo..

PIC_0093.jpg

Waste- og dumpvalve..

PIC_0067.jpg

K&N filter type STORT :D

+ ny clutch, bensintrykksregulator og TurboXS Boost controller..

 

En egen prosjekt tråd kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kontaktet biltilsynet var de overraskende imøtekommende, å lovte at det ikke skulle bli noen problem å få godkjent bilen så lenge den ikke hadde mer en 220hk, og at den var i bra teknisk stand. Men jeg forstod det slik at motorvolum ikke hadde noe å bety siden bilen ikke blir en S3T, men at den vil fortsatt blir registrert som(i mitt tilfelle)en 323i med 220hk. Så det du trenger er dokumentasjon på at motoren ikke yter mer en 220hk etter du har montert på turbo, så må selvsagt bremser og understell ver i god stand.

Heldigvis har jeg datasprut så etter bilen er godkjent skal det tunest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår