Gå til innhold

Toning av ruter.

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Har planer om å tone rutene på bilen nå, alle bortsett fra front og bakrute.

Noen som har peiling på hva som blir finest? Og som ikke trekker til seg så mye oppmerksomhet fra politiet.... :)

Hvis dere har bilder av biler som er tonet med film som dere vet hva heter osv kan dere jo legge inn bilde så får jeg en pekepinn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varebilbak.jpg

Denne er sotet med 3M film, som brukes av Ferno-Norden på politi/ambulanse biler, slitesterk og god(MEN J..... DYR Desverre) det er ingen som har "klaget" på den fra politietaten ennå....... Den er mørk og se inn på men lysere og se ut av....

VolvoSide.jpg

Denne er sotet med film fra Eiker motorshop, Mørrk Limmo eller noe het den. Den er skikkelig mørk, ser ikke noe annet enn lys på kvelds/natterstid ut gjennom bakrute/sideruter, heller ikke på denne noe prob men politiet.....

Begge bilene er sotet "lovlig" dvs ikke fremruter.....

Har en Passat som skal sotes med lys 3M film fra Ferno nå til våren, den skal sotes hele veien, med unntak front ruta. har ikke bilder av det ennå desverre....

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sotet i helga, men vil anbefale og sote de 3 rutene bak, så etterhverdt tar du frontrutene!

- sotet med film fra "bilshoppen" på svinedund, 150,- for 50x381 . den får du Ultra mørk og ekstra mørk, den siste tok jeg, og den er "blå-lig" men du ser IKKE inn, men perfekt ut :D

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varebilbak.jpg

Denne er sotet med 3M film, som brukes av Ferno-Norden på politi/ambulanse biler, slitesterk og god(MEN J..... DYR Desverre) det er ingen som har "klaget" på den fra politietaten ennå....... Den er mørk og se inn på men lysere og se ut av....

VolvoSide.jpg

Denne er sotet med film fra Eiker motorshop, Mørrk Limmo eller noe het den. Den er skikkelig mørk, ser ikke noe annet enn lys på kvelds/natterstid ut gjennom bakrute/sideruter, heller ikke på denne noe prob men politiet.....

Begge bilene er sotet "lovlig" dvs ikke fremruter.....

Har en Passat som skal sotes med lys 3M film fra Ferno nå til våren, den skal sotes hele veien, med unntak front ruta. har ikke bilder av det ennå desverre....

OK, takk for info! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sotet i helga, men vil anbefale og sote de 3 rutene bak, så etterhverdt tar du frontrutene!

- sotet med film fra "bilshoppen" på svinedund, 150,- for 50x381 . den får du Ultra mørk og ekstra mørk, den siste tok jeg, og den er "blå-lig" men du ser IKKE inn, men perfekt ut :D

Jeg skal sette den inn til noen som driver med slikt til vanlig, skal ikke gjøre det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sette den inn til noen som driver med slikt til vanlig, skal ikke gjøre det selv..

Hvofor? Er jo bare prøve og feile. Kjøper du film hos bilextra f.eks. så koster det jo ingenting. Kan jo prøve og feile så mye du vil. Bare tull å betale flere tusen for slikt arbeid du fint kan få til selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor? Er jo bare prøve og feile. Kjøper du film hos bilextra f.eks. så koster det jo ingenting. Kan jo prøve og feile så mye du vil. Bare tull å betale flere tusen for slikt arbeid du fint kan få til selv...

Fordi jeg vil ha det gjort ordentlig, å ikke vil klondre på selv med å demontere ruter osv på en såpass ny bil..

Mulig det er tull, men da får jeg heller være en tulling og bruke penger på det. :) Bare jeg blir fornøyd så er det vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det 4% bak og 26% foran, filmen som blei brukt veit jeg ikke helt hva er... men riis bilglass som la det på...

121_2177.sized.jpg

Her er det veldig grei toning... er en 40% eller no tror jeg... tona hele veien =)

209_0927.sized.jpg

liten grad blåere film på bakrutene som du ser.. er mere lys gjennomskinn foran

IMG_3764.sized.jpg

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider