slayer Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Har planer om å tone rutene på bilen nå, alle bortsett fra front og bakrute. Noen som har peiling på hva som blir finest? Og som ikke trekker til seg så mye oppmerksomhet fra politiet.... :) Hvis dere har bilder av biler som er tonet med film som dere vet hva heter osv kan dere jo legge inn bilde så får jeg en pekepinn.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ta å sot bakruta og, ser så utrolig dumt ut hvis du ikke gjør det... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ta å sot bakruta og, ser så utrolig dumt ut hvis du ikke gjør det... JADA, men skal dele det opp på to lønninger derfor tar jeg siderutene først. Hadde du ellers noe info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Denne er sotet med 3M film, som brukes av Ferno-Norden på politi/ambulanse biler, slitesterk og god(MEN J..... DYR Desverre) det er ingen som har "klaget" på den fra politietaten ennå....... Den er mørk og se inn på men lysere og se ut av.... Denne er sotet med film fra Eiker motorshop, Mørrk Limmo eller noe het den. Den er skikkelig mørk, ser ikke noe annet enn lys på kvelds/natterstid ut gjennom bakrute/sideruter, heller ikke på denne noe prob men politiet..... Begge bilene er sotet "lovlig" dvs ikke fremruter..... Har en Passat som skal sotes med lys 3M film fra Ferno nå til våren, den skal sotes hele veien, med unntak front ruta. har ikke bilder av det ennå desverre.... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg sotet i helga, men vil anbefale og sote de 3 rutene bak, så etterhverdt tar du frontrutene! - sotet med film fra "bilshoppen" på svinedund, 150,- for 50x381 . den får du Ultra mørk og ekstra mørk, den siste tok jeg, og den er "blå-lig" men du ser IKKE inn, men perfekt ut :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Denne er sotet med 3M film, som brukes av Ferno-Norden på politi/ambulanse biler, slitesterk og god(MEN J..... DYR Desverre) det er ingen som har "klaget" på den fra politietaten ennå....... Den er mørk og se inn på men lysere og se ut av.... Denne er sotet med film fra Eiker motorshop, Mørrk Limmo eller noe het den. Den er skikkelig mørk, ser ikke noe annet enn lys på kvelds/natterstid ut gjennom bakrute/sideruter, heller ikke på denne noe prob men politiet..... Begge bilene er sotet "lovlig" dvs ikke fremruter..... Har en Passat som skal sotes med lys 3M film fra Ferno nå til våren, den skal sotes hele veien, med unntak front ruta. har ikke bilder av det ennå desverre.... OK, takk for info! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg sotet i helga, men vil anbefale og sote de 3 rutene bak, så etterhverdt tar du frontrutene! - sotet med film fra "bilshoppen" på svinedund, 150,- for 50x381 . den får du Ultra mørk og ekstra mørk, den siste tok jeg, og den er "blå-lig" men du ser IKKE inn, men perfekt ut :D Jeg skal sette den inn til noen som driver med slikt til vanlig, skal ikke gjøre det selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg skal sette den inn til noen som driver med slikt til vanlig, skal ikke gjøre det selv.. Hvofor? Er jo bare prøve og feile. Kjøper du film hos bilextra f.eks. så koster det jo ingenting. Kan jo prøve og feile så mye du vil. Bare tull å betale flere tusen for slikt arbeid du fint kan få til selv... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg har tonet rutene mine med film fra torshow 35%. hatt det lenge nå.. uten problemer.. Ser det ikke så godt her da men.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hvofor? Er jo bare prøve og feile. Kjøper du film hos bilextra f.eks. så koster det jo ingenting. Kan jo prøve og feile så mye du vil. Bare tull å betale flere tusen for slikt arbeid du fint kan få til selv... Fordi jeg vil ha det gjort ordentlig, å ikke vil klondre på selv med å demontere ruter osv på en såpass ny bil.. Mulig det er tull, men da får jeg heller være en tulling og bruke penger på det. :) Bare jeg blir fornøyd så er det vel greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg har tonet rutene mine med film fra torshow 35%. hatt det lenge nå.. uten problemer.. Ser det ikke så godt her da men.. Så fint ut det, av det jeg så:) Er det 35% det liksom går i? Er jo ikke noe fint å ha det for mørkt heller.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det ser ganske mørkt ut når det er mørkt ute.. pent ved vanlig dagslys.. og når det er sol så er det så vidt det vises.. ville ikke hatt mere enn 35% nei.. Litt diskre. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 ok! Kult bilde.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 her er det 4% bak og 26% foran, filmen som blei brukt veit jeg ikke helt hva er... men riis bilglass som la det på... Her er det veldig grei toning... er en 40% eller no tror jeg... tona hele veien =) liten grad blåere film på bakrutene som du ser.. er mere lys gjennomskinn foran Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Ok, har snakka med dem som kommer til å gjøre det nå og dem sa jeg måtte stikke innom å se på filmene dem hadde, var visst endel å velge i mellom.. men er ålreit å se bilder også får litt inntrykk av hvordan det ser ut montert! Kule biler a.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg