espsko Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Tillater meg å slenge ut enda en bil her jeg forsøker å få tak i eieren til. Fett om noen som vet noe slenger meg en PM :) Thanks, Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hallo! Jeg vet dessverre ikke navnet på eieren, men sist jeg så eieren så var det han som var med i Streetshow greiene, som foregikk i Skien. http://www.streetshow.no , mail en av folka der ;) Trur det er han som eier den fortsatt .. han hadde en calibra før , med kamelon lakk og mye plast .. Så den Eclipsen senest igår faktisk ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Da får jeg prøve der, takk skal du ha. Den Calibra'en du nevnte er vel ikke tilfeldigvis den jeg har spurt etter i en annen tråd her? Chameleonlakk og visstnok rundt 250hk? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Da får jeg prøve der, takk skal du ha. Den Calibra'en du nevnte er vel ikke tilfeldigvis den jeg har spurt etter i en annen tråd her? Chameleonlakk og visstnok rundt 250hk? Hva i all verden skal du med informasjonen om disse bilene egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Haha, det spørsmålet måtte jo komme før eller siden. Jobber med et bilblad og lurer på å lage reportasje om de bilene jeg har spurt om her, det er egentlig alt jeg kan si foreløpig. Hvis noen har tips om andre fete biler som kan være interessante er jeg forøvrig veldig interessert. Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Haha, det spørsmålet måtte jo komme før eller siden. Jobber med et bilblad og lurer på å lage reportasje om de bilene jeg har spurt om her, det er egentlig alt jeg kan si foreløpig. Hvis noen har tips om andre fete biler som kan være interessante er jeg forøvrig veldig interessert. Espen Du har PM ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 kan sikkert fikse navnet på eiern i løpet av kvelden... petter stordalen (hotell kongen) er onkelen hans og han er vistnok norges mester i kickboxing eller no.. er en eclipse gs den han har nå... 150hk utgaven, hørte snakk om noe nos osv.. hadde før den camelon lakka calibra'n med flames og alu vinge osv Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Høres fett ut, du får slenge meg en PM om du får tak i noe info! :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Du har jo skilt-nummer på bildet.. Har du ærlige hensikter er det null problem å skaffe navnet på eieren fra for eksempel biltilsynet? Da får du sikkert navn og nummer til en eldre dame som sikkert gir deg nummeret til sønnen sin, hehe :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 eieren heter vel kai ronny Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Nydelig bil iallefall!! Rudskogen: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 eieren heter vel kai ronny Clay Ronny... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Du har jo skilt-nummer på bildet.. Har du ærlige hensikter er det null problem å skaffe navnet på eieren fra for eksempel biltilsynet? Da får du sikkert navn og nummer til en eldre dame som sikkert gir deg nummeret til sønnen sin, hehe :D Har ringt Biltilsynet og fått navn på eier, men har dessverre ikke klart å oppdrive noe telefonnummer eller annen måte å kontakte eier på, derfor jeg spør her.. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Espsko: Har du funnet det ut eller? Jeg har fullt navn og tlf nr til han her. Eclipsen er til salgs btw. Sjekk Maxpower's nyeste så ser du den står til salgs med nr og alt hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 øh.. litt gammal tråd? bilen var i et max power blad for lenge sia so han fann det sikkert ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg