Gå til innhold

Mitsu Eclipse

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg vet dessverre ikke navnet på eieren, men sist jeg så eieren så var det han som var med i Streetshow greiene, som foregikk i Skien. http://www.streetshow.no , mail en av folka der ;) Trur det er han som eier den fortsatt .. han hadde en calibra før , med kamelon lakk og mye plast ..

Så den Eclipsen senest igår faktisk ;)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det spørsmålet måtte jo komme før eller siden.

Jobber med et bilblad og lurer på å lage reportasje om de bilene jeg har spurt om her, det er egentlig alt jeg kan si foreløpig.

Hvis noen har tips om andre fete biler som kan være interessante er jeg forøvrig veldig interessert.

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det spørsmålet måtte jo komme før eller siden.

Jobber med et bilblad og lurer på å lage reportasje om de bilene jeg har spurt om her, det er egentlig alt jeg kan si foreløpig.

Hvis noen har tips om andre fete biler som kan være interessante er jeg forøvrig veldig interessert.

Espen

Du har PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert fikse navnet på eiern i løpet av kvelden... petter stordalen (hotell kongen) er onkelen hans og han er vistnok norges mester i kickboxing eller no..

er en eclipse gs den han har nå... 150hk utgaven, hørte snakk om noe nos osv.. hadde før den camelon lakka calibra'n med flames og alu vinge osv

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo skilt-nummer på bildet.. Har du ærlige hensikter er det null problem å skaffe navnet på eieren fra for eksempel biltilsynet? Da får du sikkert navn og nummer til en eldre dame som sikkert gir deg nummeret til sønnen sin, hehe :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo skilt-nummer på bildet.. Har du ærlige hensikter er det null problem å skaffe navnet på eieren fra for eksempel biltilsynet? Da får du sikkert navn og nummer til en eldre dame som sikkert gir deg nummeret til sønnen sin, hehe :D

Har ringt Biltilsynet og fått navn på eier, men har dessverre ikke klart å oppdrive noe telefonnummer eller annen måte å kontakte eier på, derfor jeg spør her..

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...