Mkalle Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Espsko: Har du funnet det ut eller?Jeg har fullt navn og tlf nr til han her. Eclipsen er til salgs btw. Sjekk Maxpower's nyeste så ser du den står til salgs med nr og alt hehe Jeg trur egentlig han har funnet det ut, med tanke på alderen på tråden ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hehe... bare lurte siden det ikke var noen fortsettelse :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Og det var nok akkurat den reportasjen han lagde, også. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Espsko: Har du funnet det ut eller?Jeg har fullt navn og tlf nr til han her. Eclipsen er til salgs btw. Sjekk Maxpower's nyeste så ser du den står til salgs med nr og alt hehe Fant det ut ja, det var jeg som skrev reportasjen i Max Power ;) Uansett, takk! :hello: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 den har jeg ikke sett :P men så annonsen hans :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg