Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt senkefjærer på 60/40?

Ranger emnet

Four rings

Anbefalte innlegg

Jeg hadde H&R 60/40 på min A4 en liten stund. Kjøpte dem fra Powerzone, 1 mnd leveringstid....så for de som har god tid er det jo greit.

Dessuten.....60/40 på A4 blir ikke lavt i det hele tatt. Skal du ha hjulbuene i nærheten av dekkene må en dessverre ha justerbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha hjulbuene i nærheten av dekkene må en dessverre ha justerbart.

Eller så kan man ta ibruk Bosch-metoden....hehe...Neida :D

Jeg valgte selv å selge KW settet mitt,siden jeg ikke ville påkoste den en hel formue i bærearmer...

Men har jo muligheten for å kjøpe sånn Polyurethane foringer da...Noen som vet hva det koster for et sett??

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for all hjelp.

Er det noen som vet om senkeskåler er noe å satse på? Ser at autospar selger senkeskåler som skal senke bilen foran ytterlgere 15 mm for ca 500 spenn.

Senkeskåler har jeg dårlig erfaring med... Hadde det stått 1,5mm istede for 15mm hadde jeg skjønt det.... Da er det bedre å kjøpe justerbart med en gang... Da blir man iallefall fornøyd uansett...

dempere og fjører 4000 kr ca

senkeskåler pga at du ikke ble fornøyd 500 kr

= 4500 kr for noe som ikke ble bedre.

justerbart 6-7000 = fornøyd med en gang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan man ta ibruk Bosch-metoden....hehe...Neida :D

Jeg valgte selv å selge KW settet mitt,siden jeg ikke ville påkoste den en hel formue i bærearmer...

Men har jo muligheten for å kjøpe sånn Polyurethane foringer da...Noen som vet hva det koster for et sett??

Har powerflex-foringer på min. De fungerer bra.

Prisen for disse lå på ca 15-1600 kroner. Kommer tilbake med hvor jeg kjøpte dem, må bare finne kvitteringen.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å bytte dempere.

Er isåfall kun frontdemperne som kan bli for lange da, men tror det skulle gå bra.

Dersom jeg skal senke bilen 60/40, bør jeg da skifte dempere og i samme slengen eller holder det med bare fjørene?

Bilen er en 96 A4 avant

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider