vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 hva har du gjort for å få det mer kosli inni bilen? sleng gjerne ut bilder av interiøret ditt også! :D kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 koselig? rensing av seter og golv teppe! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Jeg har det samme interiøret som når jeg kjøpte bilen min jeg.. Litt slitent sjåførsete. Får se hva jeg gjør med det. Orker ikke bruke penger på å skifte ut hele interiøret, om det ikke kommer opp et bra tilbud. Får få noen til å lappe sammen det setet på noen måte. Eller finne et likens som er i orden.. Ganske herlige seter egentlig. Behagelige og du sitter ganske støpt også. Ellers har jeg fått satt inn gulvmattene mine. Lurer på om jeg skal lakkere noe inni bilen.. Har lakkert girkula.. Skal skifte rattet (golfrallye?? lol lol lol). Slik ser det ut innvendig etter at gulvmattene kom på plass. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Fått på skinn sete trekk foran og bak og nakkestøtte trekk som sku matche setene, trekte hatt hylla i svart stoff og fått opp no "dyr" elg og pluto .. hehe wounder tre er stragetisk plasert (med andre ord godt gjemt) for å få litt "go" luft i bila. Sota ruter rundt om lyst, for å fjerne litt lys, hadde også rute senk men denne måtte gå før eu kontroll :( Fått på stoff matter i gulvet, og selvsagt brukt stoff rens på dør sider og takk trekk (setene også men det var før skinn trekkets tid) Fikk i golf ratt og kappa gir stanga 4 cm og fikk på anna kule og belg... lakkerte detaljer og sånn småtteri.. med andre ord.. smått og godt.. Hadde jo planer om å få i GL ell GT interiør momo ratt og midtkonosoll og mørkere sota ruter men vi får se hva som skjer med bilen først :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Du kanske redan sett bilderna som jag lade ut på min bil där var inredningen med men kan ju ta dem igen ;) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Polizei Du kanske redan sett bilderna som jag lade ut på min bil där var inredningen med men kan ju ta dem igen ;) Smoooooooth Golf ;) Aldri sett en Golf som er så pen inni før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Titter på rattet mitt jei (Slenger meg på sjøl om jeg ikke har Gølf) sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 stoler forran: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 slik er det : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 sånn her var bilen org. inni, blåe seter og stygge blåe tepper! er midtkonsolen min orginal? har ikke sett mange som har slik egentlig!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Hade den mittkonsollen på min med tycker den påminer lite om Opel Kadett :eek: Sen hade jag samma ratt med =) riktig truck driver ratt :op Hade nästan samma stolar med fast de var gula o bruna istället ja det vargula dörsidor i tyg me *Usch* kastade ut allt Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 syns midtkonsolen min er fin jeg :) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 jeg har lekt meg litt med interiøret, og mer blir det... eller egentlig mindre ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 HFRACING <------- Hade samma inredning som du har nu!! Monterade i en från en 16V Efter att jag hade slängt ut de gul/Bruna stolarna puke De var jätte fina med samma dörrsidor!! Sålde allt för 500SEK Alla tyckte jag var galen!!! Får man ge för en fin sån inredning i Norge?? Fast jag hade ju inget behov av den då jag hittade VR6 inredningen vart ju perfekt :op Men jag vill byta dörrsidor nån som har de svarta skinnsidorna som satt orginal på Rallye Golf !! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Jeg har og beholdt orginal interiøret mitt,bortsatt fra en baum litt her å der. Tenker jeg skal ha sportsratt,men er ikke sikker på om jeg vil ha momo eller rally ratt. finner det ut senere,men det orginal rattet ditt vwgolf2 det er mye større enn det rattet jeg har.vet ikke om det er noe forskjell på gti å cl/gl men har sett det kun i gti biler før.er det forskjellige ratt? Ellers så vurderer jeg å skifte ut pedalene å sette inn ny girkule,har nå en fake momo som fulgte med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg