Gå til innhold

hvordan har du det i Gølfen din??

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har det samme interiøret som når jeg kjøpte bilen min jeg..

bilde1.JPG

bilde2.JPG

Litt slitent sjåførsete. Får se hva jeg gjør med det. Orker ikke bruke penger på å skifte ut hele interiøret, om det ikke kommer opp et bra tilbud.

Får få noen til å lappe sammen det setet på noen måte. Eller finne et likens som er i orden..

Ganske herlige seter egentlig. Behagelige og du sitter ganske støpt også.

Ellers har jeg fått satt inn gulvmattene mine. Lurer på om jeg skal lakkere noe inni bilen.. Har lakkert girkula.. Skal skifte rattet (golfrallye?? lol lol lol).

Slik ser det ut innvendig etter at gulvmattene kom på plass.

bilde3.JPG

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på skinn sete trekk foran og bak og nakkestøtte trekk som sku matche setene, trekte hatt hylla i svart stoff og fått opp no "dyr" elg og pluto .. hehe wounder tre er stragetisk plasert (med andre ord godt gjemt) for å få litt "go" luft i bila.

Sota ruter rundt om lyst, for å fjerne litt lys, hadde også rute senk men denne måtte gå før eu kontroll :(

Fått på stoff matter i gulvet, og selvsagt brukt stoff rens på dør sider og takk trekk (setene også men det var før skinn trekkets tid) Fikk i golf ratt og kappa gir stanga 4 cm og fikk på anna kule og belg... lakkerte detaljer og sånn småtteri.. med andre ord.. smått og godt..

Hadde jo planer om å få i GL ell GT interiør momo ratt og midtkonosoll og mørkere sota ruter men vi får se hva som skjer med bilen først :(

post-1198-13804850835006_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HFRACING <------- Hade samma inredning som du har nu!! Monterade i en från en 16V Efter att jag hade slängt ut de gul/Bruna stolarna puke

De var jätte fina med samma dörrsidor!! Sålde allt för 500SEK Alla tyckte jag var galen!!! Får man ge för en fin sån inredning i Norge??

Fast jag hade ju inget behov av den då jag hittade VR6 inredningen vart ju perfekt :op Men jag vill byta dörrsidor nån som har de svarta skinnsidorna som satt orginal på Rallye Golf !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og beholdt orginal interiøret mitt,bortsatt fra en baum litt her å der.

Tenker jeg skal ha sportsratt,men er ikke sikker på om jeg vil ha momo eller rally ratt.

finner det ut senere,men det orginal rattet ditt vwgolf2 det er mye større enn det rattet jeg har.vet ikke om det er noe forskjell på gti å cl/gl men har sett det kun i gti biler før.er det forskjellige ratt?

Ellers så vurderer jeg å skifte ut pedalene å sette inn ny girkule,har nå en fake momo som fulgte med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider