RS2 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Bilder kommer gjør som meg har 2 stoler og et bur jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by pahf Jeg har og beholdt orginal interiøret mitt,bortsatt fra en baum litt her å der. Tenker jeg skal ha sportsratt,men er ikke sikker på om jeg vil ha momo eller rally ratt. finner det ut senere,men det orginal rattet ditt vwgolf2 det er mye større enn det rattet jeg har.vet ikke om det er noe forskjell på gti å cl/gl men har sett det kun i gti biler før.er det forskjellige ratt? Ellers så vurderer jeg å skifte ut pedalene å sette inn ny girkule,har nå en fake momo som fulgte med bilen. ja, det er org. CL ratt :( tror det er litt forskjell fra CL/GL og GTI...momo ratt skal inn til sommeren hvis jeg får råd... har momo pedaler, momo skulderputer og komplett STW pakke: 4stk dørpinner, girkule, brekk og speiljusterer :) så det ødlegger litt med det sygge bussrattet inni ja... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 IKKE BILDET FRA BILEN MIN... Men stolene er like da iallefall, det var det jeg skulle frem til:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 gamle golfen til tremeningen min jo :) hehe Oshim: blir redd når jeg ser det bildet ditt!! hva faen er det? bilde av en katt med en helt grusom kjeft eller no?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Her er det som skal inn i golfen min. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 stol Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Her er mitt interiør Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 GOLF RALLYE <------- Jag vill ha de rallye dörrsidorna som du har på din!! Vet du nån som säljer för här i sverige verkar det inte finnas några till salu!! :( Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Golf rallye: Pris på dei recaro seta der? hvor kjøpte du dei! flotte seter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Christian Golf rallye: Pris på dei recaro seta der? hvor kjøpte du dei! flotte seter! Ble litt over 9100,- for setene. BRUKT!!!! Så kommer understell, vinkeladapter og seler i tillegg. Måtte bare ha disse. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Polizei GOLF RALLYE <------- Jag vill ha de rallye dörrsidorna som du har på din!! Vet du nån som säljer för här i sverige verkar det inte finnas några till salu!! :( Mine blir der de er. Få noen til å trekke de du har opp i skinn da. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 RALLYE <-------- Nej det ska jag inte hålla på med. utan jag säljer mina så fort jag får tag på ett par sånna som du har!!! Har ett par på gång nu från en Rallye :D Men ni på forumet kan ju hålla utkik!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hvis du får tak i dørsider i karbon eller alu, så kan vi kanskje bytte. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by greenrallye Hvis du får tak i dørsider i karbon eller alu, så kan vi kanskje bytte. :) Hadde tenkt å prøve karbon jeg og. Se hvordan det blir. Lurer på om det blir mer støy inne i bilen. Har muligens noen på hånden. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Lage de selv, eller kommet over noen som er ferdige? Blir nok litt mer støy ja, men man ofrer vel litt. hehe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg