GolfRallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by greenrallye Lage de selv, eller kommet over noen som er ferdige? Blir nok litt mer støy ja, men man ofrer vel litt. hehe. Noen som er ferdig laget. Vet ikke om jeg gidder å ofre så mye mer. Er ikke akkurat behagelig å komme seg ut av disse stolene. Vanskelig å komme seg bak i bilen er det og. Slipper å kjøre rundt med fete folk i baksetet da. :D Skulle hatt en bil nummer to som var helt ribbet med TO stoler og bur. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hehe. blir ikke plass til feite folk uansett ibilen min. er jo rimelig trange de setene jeg kjøpte også. Min bil delvis ribbet med to stoler og bur. hehe. Håper jo på å stille i gatebil serien til året. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 k Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 her - Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 her Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 her Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Golf Rallye <------- Kan fixa såna här i kolfiber/Carbon om du är sugen på det!! Är peter Gustavsson som gjort dem (Var han som var med i Bilsport med den svarta med 19" på mkII) Då kan du ju sälja dina till mig :D :D :D Han ska antagliggen gjuta sidor som ser ut som orginal snart så då blir nog de där över!!:p Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Tenkte på denne typen jeg. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Golf Rallye <--------- Japp det du har bild på såna ska han gjuta vet du nån som har formar?? Han skulle bygga annars efter som han gjutit förut!! Så jag kan höra om han vill gjuta ett par te dig med =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Jeg har lyst på de øverste karbondørsidene. de helt flate! Hva er prisen på de? Får jeg tak i sånne, så kan du kjøpe dørsidene mine. er jo helt like Golf Rallye sine det. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Green Rallye <------ Du vill ha de släta/flata?? Ska snacka med han som har dem!! Skulle priset på dina Rallye sider ligga på då?? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 polizei: Vet ikke hva de er verdt. Hør pris på de andre, så får jeg vurdere det. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 De som jeg tenkte på ble solgt for 900,- Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Okay ska höra med han!!mitt bud på dina e ialf 1500 SEK ska se vad han ska ha för colfiberdörrsidorna!! Hör av mig här sen Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg