Gå til innhold

Er det retur på 1.3s?

Ranger emnet

Nalletiger

Anbefalte innlegg

Skulle visst om det er retur på 1.3s i Ascona B... Kobler til en sånn en, var ikke koblet til retur i den jeg tok motor fra, men fant en slange tettet med en skrue, og så ut som retur der slangen er festet.. Denne skruen sitter nede på gasser..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var ikke retur på min 1.3S. Eller det var iallefall bare en "Tur-ledning" på 6 mm frem til forgasseren. Måtte bytte bensintanken (2.0S tank, 8mm nippel) og så la vi opp ny bensinledning på motsatt side under bilen i forhold til der bensinledninga til 1.3litern lå, dette på grunn av at ellers ville bensinslangen kommet altfor nær manifoilen på 2.0S motoren jeg har i nå.

Svar godt nok? Eller misforsto e spørsmålet ditt? :-)

2009 Insignia Sports Tourer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke retur på min 1.3S. Eller det var iallefall bare en "Tur-ledning" på 6 mm frem til forgasseren. Måtte bytte bensintanken (2.0S tank' date=' 8mm nippel) og så la vi opp ny bensinledning på motsatt side under bilen i forhold til der bensinledninga til 1.3litern lå, dette på grunn av at ellers ville bensinslangen kommet altfor nær manifoilen på 2.0S motoren jeg har i nå.

Svar godt nok? Eller misforsto e spørsmålet ditt? :-)[/quote']

Fant ut at det ikke er det, men takk for svar allikevel..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider