Olav Vangsnes Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Lurer på hva som skal til for å spille xbox live.. Jeg har flere spill som støtter dette, så hva må jeg gjøre?? Hva slags nett/linje krever det??? Hva må jeg kjøpe meg i tillegg til det jeg har?? Er det dyrt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Du trenger en xbox live pakke... Vet ikke hvilken linje dette krever, men vil tro 1024/256 holder. eksempel EDIT: Har du en modifisert xbox..? Isåfall, må du nok ta til takke med f.eks Xlink kai :) Xbox live funker bare på orignale xboxer, eller hvis du har orginal hd og chippen av. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 EDIT: Har du en modifisert xbox..? Isåfall, må du nok ta til takke med f.eks Xlink kai :) Xbox live funker bare på orignale xboxer, eller hvis du har orginal hd og chippen av. Har hørt at det er kommet noen man kan monte inn i xboxen slik at du kan ha flere HDer, og når du spiller live så finner den kun den originale.. Noen som vet om det stemmer Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Har hørt at det er kommet noen man kan monte inn i xboxen slik at du kan ha flere HDer, og når du spiller live så finner den kun den originale.. Noen som vet om det stemmer Kjøpt XBox idag og den skal chippes. Då kan ein sette inn større harddisk og litt forskjellig Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Kjøpt XBox idag og den skal chippes. Då kan ein sette inn større harddisk og litt forskjellig Det er jeg klar over, men setter du større harddisk i den vil du bli bannet fra å bruke den på Live... Det jeg mente er at jeg har hørt at det er kommet en måte på hvordan du lurer xboxen til å tro at den har original HD og at du på den måten kan spill LIVE selv om den er chippet og har uoriginal HD Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Se http://www.modnet.no for det opplegget med å koble på flere harddisker. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 man setter rett og slett bare inn orginaldisken og disabler chipen så er det bare og spille live til krampa tar en.. og ja det fins en sliks addon så man kan ha flere disker i xboxen.. men da blir den og større.. driver foresten og modder litt på fritiden så om noen trenger hjelp eller råd er det bare og spørre jeg finnes på msn rogerjensen145@hotmail.com minimums kravet for og game live er 128k men helst 256k eller mer. doh Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg