Olav Vangsnes Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det nærmer seg våren igjen, og om ikke for mange måneder så er det tid for å ta bilen ut på veiene igjen. Det betyr igjen at det er snart tid for å bygge inn stereoen i bilen igjen.. Så jeg lurer litt på hvordan dere har bygd anlegg i corradoene deres, så hvis noen har interesse av å legge ut bilder så hadde det vær kjekt.. Jeg trenger inspirasjon :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 sjekk denne :) http://www.spirit-of-sound.ch/realisations/vw_corrado.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 sjekk denne :)http://www.spirit-of-sound.ch/realisations/vw_corrado.htm Så bra ut det der... Men jeg har aldri jobbet med glassfiber, så jeg er redd det blir noe vanskelig for meg.. Sikkert et dumt spørsmål, men er det glassfiber alt sammen, eller er det plater som de tar fiber på utsiden av - for så å lakkere??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 tror det er både og der.... Skal selv igang med å fjerne baksetet, for så å bygge alt i glassfiber og MDF plater... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 tror det er både og der....Skal selv igang med å fjerne baksetet, for så å bygge alt i glassfiber og MDF plater... ;) Hmm, kanskje jeg skulle prøve meg jeg og.. Har en kamerat som akkurat har begynt i båtbransjen, så han lærer seg sikket å støype snart :) PS: Sinnsykt rå cab du har!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Ja du vet en plass må man begynne :) Har heller ingen stor erfaring med glass fiber, det eneste jeg har gjort av det er å lage front leppa.. Thanks, den skal iallefall bli bra når den ruller ut til våren ;) og må skryte av den Corradoen din, meget bra bil...(sjønner ikke hvorfor det står noe om en Astra) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Ja du vet en plass må man begynne :)Har heller ingen stor erfaring med glass fiber, det eneste jeg har gjort av det er å lage front leppa.. Thanks, den skal iallefall bli bra når den ruller ut til våren ;) og må skryte av den Corradoen din, meget bra bil...(sjønner ikke hvorfor det står noe om en Astra) ;) Takk:) Jeg har bestilt meg astra fordi jeg skal begynne som kjørelærer til sommeren.. Og da er vel ikke corradoen det rette kjøretøyet?? Har ikke lyst til å selge den, men det er et økonomisk spørsmål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Nei skal være enig med deg der.. Du skulle hatt den som "lekebil" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg