jannis Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg hadde tenkt å bygge om min 318! E30 til en 325... noen som vet hva som må byttes... om girkasse og clutch holder osv.??? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg hadde tenkt å bygge om min 318! E30 til en 325... noen som vet hva som må byttes... om girkasse og clutch holder osv.??? holder sikkert en liten stund?!? må nok skifte bakaksling ig masse annet ved bytte, e ikke det tromel bremser bak på 1,8? sikkert et fint prosjekt der ja! spør neon_muffler :rolleyes: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 det som må byttes er: bakaksling (du trenger nemmlig skivebremsene bak) girkasse (325 kassen tåler mer), clutch må seff byttes. Noe av el anlegget må også byttes/ legges opp på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg