Stain Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 tenkte jeg skulle ta og brenne alle sangene jeg har på pc`n på cder, som MP3 filer. men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få filene omgjordt til MP3. får jo bare en 20-30 sanger på en cd, hadde tenkt på 200-300 sanger pr cd jeg! :) så spørsmålet blir, hvordan får jeg det til?? har Nero - Burning Rom som brenneprogram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Du kan brenne det som data cd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet April 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 hehe? ja får sjekke i morgen! takk for hjelpen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Altså: du har vanlig lyd-CD? Da kan du bl.a. bruke AudioCatalyst for å "grabbe" musikk fra CD, til mp3's på harddisken. Last det ned, og husk crack. Så bruker du Nero for å brenne data-CD med mp3's. Men pass på oppsettet i AudioCatalyst så du får bra kvalitet da. Anbefaler over 192 kbs, Du hører forskjell på 160 og 192. Hvis dersom atte', så har jeg det...... (ca 2,9 mB) :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Har lagt ut AudioCatalyst her jeg, for de som ønsker den. Med crack, så klart. :D AudioCatalyst.zip 2.8 Mb Lykke til....;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet April 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 takk for hjelpen! nå er det fikset! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg