Forberg Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Tja si det:) er ikke så lett å få tak i BB nå, da produsenten viser seg å ikke være helt leveringsdyktig. jeg har fått tak i et bedre alternativ, så hvis noen trenger noe så send med en pm.. Det nye som Anders har fått tak i er utroligt bra, mye bedre enn BB!! Det råeste av alt er at det er ikke mye dyrere enn BB heller. Jeg har dempet mitt "prosjekt" med dette og det funket utroligt bra! Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Kan jeg spørre om hva du dempet. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Kan jeg spørre om hva du dempet. :) Jeg har dempet ca 95% av bilen, gulv, dører,dørsider, bagasjerom og tak. Jeg har brukt en 3,5mm matte ytterst mot metallet, lagt en 1mm matte uten på dette og en type skumplast uten på det igjen. Så har jeg dempet alle trekk i bilen med 1mm matte og litt skumplast uten på det. Jeg kan love deg at bilen er stille!! Skumplasten tar opp resonans lyder,det er den rumlingen man ofte hører i en bil. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Takker for svar Forberg.Nå er snakk om demping av 4 dører samt res.hjuls brønn.Poenget er att du ble fornøyd. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg