CorvetteC3 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Har hatt ett lite uhell med bilen og må ha en ny bakfanger. Frontfangeren er også ikke helt topp så pakkesett med front og bakfanger går :) Lurte bare på hvor jeg kan finne noe slik, helst bare bakfangeren, ikke noe som skiller seg så sinnsykt ut. Kan også være originale deler :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 vrakhandler... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 På merkeforhandleren skulle de ha 7000kr, så jeg hørte med noen andre og de skulle ha 4000kr. Men skal se om jeg finner noen som kan plassveise, kanskje det blir billigere. Hvis ikke går turen til vrakhandleren. Noen som vet om noen vrakhandlere som har nettsider? Eller noen som har byttet fanger og har den originale liggans? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 På merkeforhandleren skulle de ha 7000kr, så jeg hørte med noen andre og de skulle ha 4000kr. Men skal se om jeg finner noen som kan plassveise, kanskje det blir billigere. Hvis ikke går turen til vrakhandleren. Noen som vet om noen vrakhandlere som har nettsider? Eller noen som har byttet fanger og har den originale liggans? Jeg har bak og framfanger ring vist itrisert. 92669419 Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Jeg har bak og framfanger ring vist itrisert. 92669419 Hvilken farge er de i? Hadde vært fint om de var grønne. Hvilken pris kunne du tenkt deg for de og hvor bor du? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg