Gå til innhold

Prosjekt Manta B

Ranger emnet

mantab

Anbefalte innlegg

*Nye bilder lengre ned i topic!

etter mange sene nattetimer har jeg endelig fått opp sia mi , bmanta.com

På denne siden har jeg skrevet om prosjektet og legger kontinuerlig ut bilder! Derfor vil jeg ikke skrive mye om selve prosjektet i denne posten...

...Men må si for 2 år siden kunnet jeg ikke mye om bil. Men så ble jeg interresert i bilcross og etter det har bilinteressen vokst kraftig. Må si jeg har lært utrolig mye på bilcrossen, men er langtfra noe bilekspert enda...Så tips og råd mottas med takk :)

Ettersom min første bilcross bil var manta b , så ble selfølgelig personbilen også en manta b :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår prøvemonterte jeg velteburet. og gjett hva? Det passet ikke angry Problemet var hylsa mellom fremre og bakre bur. Tydeligvis etter mange år har den blitt sammenklemt av tidligere sammenskruing,så der må jeg kjøpe nye...Prøvde 3 timer men det gikk ikke ....Operte foten idag så det blir en liten ukes pause i byggingen

abl.jpg

abo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Basskasse under oppbygning. Ganske vanskelig, bl.a mye vinkler og ta hensyn til her ( Synes ihvertfall jeg... )

http://bmanta.com/gallery/albums/februarmain/acp.jpg

Ser ut som halve kupeen min blir fylt opp av anlegg :rolleyes:

Voldsomt å det, kunne ikkel slengt ut noen bilder av hele bilen da?

hehe ble ihvertfall fint, rent og rødt da!!! alle delene brukt? :roll:

Hvordan tåler lakken der slitasje, brukt en spesiell type?

Lykke til viare, ser gromt ut!!!

Han fra åsen

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider