golfrider Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hva er det? Fant noen sinnsykt fete felger på nettet men husker ikke tallene på dekk og felg dim.. Noen som kan hjelpe? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ET 37 er orginalt om jeg ikke tar helt feil.. mulig det var ET38 Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ET 37 er orginalt om jeg ikke tar helt feil.. mulig det var ET38 et38.. men ikke fan om du kjøper "fete" felger med et38?! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hvorfor ikke? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Fordi fete felger åp golf 2 som regel innebærer f eks ET 25 og bra bredde :) hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Disse var nok bare 6.5x15".. Men fy for et bra utseende! Skulle bare vært litt breiere ja.. Men hvordan fungerer dette med inpress og bredde? Desto breiere dekk desto mindre i inpress? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ET 25 er for pyser...jeg har ET 5 på 10" felger,hehehe sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 tørr jeg spørre HVOR mye du har valsa/bredda? hehe. jeg har et sett felger liggende som med spacere vil få ET2 eller ET -3.. litt avhengig av spacern/adaptern.. disse felga er 6.5" og jeg lurer på om det går..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Har ikke valsa eller breddet noe ennå så ifjor sommer kjørte jeg med 5cm dekk og felg utenfor på hver side bak,hehehe, det er vel bare å måle seg frem til om det går innenfor skjermen når du vet innpress osv. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 problemet er at bilen ikke er her jeg er ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg