Predator Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Jeg prøver å få alle små bilfilmene på pcen inn på vcd. Men det som skjer er at kun et fåtall virker enten virker de ikke noe eller så blir det bare et lite bilde i hjørne av skjermen. Det er mest mpeg,mpg og avi filer. bruker nero til brenninga. Hva gjør jeg feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Er det du som har lagt disse filmene, eller er det filmer du har lastet ned...?! Er det du som har lagd alle, og alle er samme format (pixelstr./fps osv.) har jeg ikke peil, hvis noen virker og ikke andre.. Men hvis dette er filmer du har lastet ned.. er sjangsen for at det er så mange forskjellige komprimeringsmåter/fps/pixelstr. at det er til å gråte av... fred på jord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Stemmer at de er lasta ned ja.. Skulle gjerne sett alle filmene mine på storskjerm!!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Hmm.. .. finnes jo program der ute som gjør om forskjellige specs på filmen da.. er jo bare å sette seg inn i de, hehe.. :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg