audi_s4 Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 http://mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Noen som vet hvem som selger apeix filter her til lands..? Shenialt for biler med luftmassemåler uten brennetråd. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Hehe, hks kommer dårlig ut ser jeg. Lurer på hva resultatet hadde blitt med mitt JallaRiceAllShowNoGo Tenzo-R Power Stack filter Det fulgte med adapteret til luftmengdemåleren så det for holde for i vinter... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Hadde vært interessant om de hadde testet originalt papirfilter i forhold for å se hvordan det filtrerte.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by audi_s4 http://mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Noen som vet hvem som selger apeix filter her til lands..? Shenialt for biler med luftmassemåler uten brennetråd. Uten glødetråd? Det står at A'pexi filteret er av tørr type. Mao. er det topp for de som har glødetråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by boXer Uten glødetråd? Det står at A'pexi filteret er av tørr type. Mao. er det topp for de som har glødetråd. Riktig tørr type. Ikke innsmurt med olje, dermed ikke noe søl som legger seg på måleren. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by audi_s4 Riktig tørr type. Ikke innsmurt med olje, dermed ikke noe søl som legger seg på måleren. Jepp, søl som kan skade måleren hvis du har glødetråd :) olje + glødetråd = ikke bra :D Olja filter er vel ikke bra for noen slags luftmassemålere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by boXer Jepp, søl som kan skade måleren hvis du har glødetråd :) olje + glødetråd = ikke bra :D Olja filter er vel ikke bra for noen slags luftmassemålere da? Klart det beste er jo så lite søl som mulig. Men har man brenner så tar den ikke skade så fort. Olj å glødetråd mener du ikke bra? Funka min gamle bil å den går ennå så vidt jeg vet. 3 år med oljeinnlagt filter Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Har varsert litt rykter om akkurat denne testen.. ble utført av et japansk blad originalt og noen mente den kanskje var laget for å fremheve apex'i filteret... hvem vet? Ser uansett ut som et bra filter :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Genialt. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg