Gå til innhold

Org. IC til s4 selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Skal selge en original ic til audi s4 (AAN). Jeg kjøpte den til mitt prosjekt, men passformen gjorde at jeg må få tak i en annen. Perpekt liten og billig IC for mindre turbo prosjekter rett over 200hk.. s4 har jo originalt 230, så dette skal den iallefall tåle... i god stand..

selges 500 + frakt..

MVH Thor Inge Hansen

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.Andreassen skrev:
Ser ikke slik ut, er kortere og tykkere. 3toms inn/ut.

Holder til endel hk da, bytter ikke kjølerene på disse bilene før man overstiger godt over 350hk.

jo, den er mindre enn den på bildet, men tykkere.. er 2" inn og ut... er en billig IC ment hovedsaklig til mindre turbo bygg...

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vlopsahl skrev:
Dette er original Audi S2 intercooler. 2" inn og utløp. Kjempegod cooler dette også hvis en plasserer den helt i front.

mvh

Vegard

Slik ser IC en ut: 1t7okg

Er som sagt en liten IC i god stand til turbo prosjekter rundt 200 hk.. ( tåler iallefall 200)

500 + frakt.......

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.Andreassen skrev:
Hmmm. AAN intercoolere er helstøpt alu og 3toms inn/ut!

Av merke Langerer&Reich.

hmm, må si at da vet jeg ikke hva den er til, men hadde stått i en s4, og kjenner han jeg kjøpte den av.. muligens annen motorkode da ? har ikke mulighet til å måle nå, men du ser størrelse i forhold til a4 ark i bakgrunnen.. er også ganske tykk..

Trodde lenge jeg kom til å bruke den, så har forresten sittet med pinsett og rettet alle rillene i IC en som var bøyd :)

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...