Gå til innhold

Hvilket løp må jeg kjøre for å vinne denne bilen i GT3 A-spec?

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Hvilket løp vinner må jeg kjøre for å vinne denne bilen?

20041110350z001.jpg[/img]

Bilen ser jo ikke slik ut i GT3 da men, der har den en gull-farge..GT3 kaller bilen for Nissan Concept trur jeg...Som nå i denne tid heter Nissan 350Z selvfølgelig..Dette er den eneste bilen jeg ikke har vunnet i Gran Turismo 3 A-spec, så jeg har veldig lyst på å teste den ut litt vettu ;)

Noen som kan hjelpe meg? Sikkert noen der ute som har vunnet denne bilen vel?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du gjør vel trikset med å save i siste løpet og bare loade på nytt hvis du ikke vinner den bilen du vil ha? Husker ikke helt hvordan man gjorde det, men.:)

Hmmm nei det gjør jeg ikke nei...Åssen gjør man det da? Greit det da egentlig, slipper man å kjøre alle 10 løpene opp igjen! Noen andre som vet åssen man gjør det?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nei det gjør jeg ikke nei...Åssen gjør man det da? Greit det da egentlig, slipper man å kjøre alle 10 løpene opp igjen! Noen andre som vet åssen man gjør det?

Nå husker jeg det!

RETT etter man har kjørt det siste løpet så saver du, hvis du ikke får bilen så loader du og da kommer du tilbake til der du sava. Og så bare fortsetter du og loade til du har fått bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg det!

RETT etter man har kjørt det siste løpet så saver du, hvis du ikke får bilen så loader du og da kommer du tilbake til der du sava. Og så bare fortsetter du og loade til du har fått bilen :)

Nå er jeg akkurat ferdig med det siste løpet. Har ikke tatt imot pengene jeg får og bilen. Men det går jo ikke ann å save!!! hmmm skulle jeg ha sava før jeg kjørte det siste løpet eller etter? Ser jo ikke ut som det går å save etter det siste løpet da?? Får heller ikke trykt på exit, noe jeg ikke skal uansett men.. HJELP!!!! hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg akkurat ferdig med det siste løpet. Har ikke tatt imot pengene jeg får og bilen. Men det går jo ikke ann å save!!! hmmm skulle jeg ha sava før jeg kjørte det siste løpet eller etter? Ser jo ikke ut som det går å save etter det siste løpet da?? Får heller ikke trykt på exit, noe jeg ikke skal uansett men.. HJELP!!!! hehe

Må save etter nest siste løp såklart. Er jo ingen vits i å save et championship etter at du er ferdig med det..

Er nok supraguy som bomma litt der.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, du må vinne Gran Tourismo World Challenge på amatør, der kan du vinne : Nissan C-West Razo Silva, Nissan Z Consept Car, Toyota GT-One og Mazda RX 8. Har en liste over alle prisbilene. Og der står det så hvertfall. Men går det ikke ann å velge hvilken bil du vinner da?? Det mener jeg da¨å huske, men nå er det jo lenge siden jeg har spillt GT3.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja tenkte det jeg og at det blei litt rart å save etter man har kjørt ferdig alt! heha! så får prøve det dere sier med å save før siste løp :) går bra det supraguy, ikke så farlig vettu ;) Mazda La Vista: nei det går ikke å velge hvilke biler du skal vinne. Spillet velger for deg. Da prøver jeg igjen! hapyhappy

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! Jeg blir sprø! Får ikke til nå heller!!!!!! Skjønner ikke hva jeg gjør galt ass??? huff...;) Dere kjører Gran Turismo World ( et eller annet) i serie? Slik at man kjører alt i ett?...For det går jo ikke ann å save ellers så..

Hvordan hopper dere over løp uten å avslutte hele championship`en da?

Trykker jeg exit så går jo spillet som sagt ut av championship`en...

Skjønner ingenting jeg nå....

Og hvordan loader dere hvis dere ikke får den bilen dere skal ha? Slår av PS2`en og setter den på igjen?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet tricks som gjør at man kan velge hvilken bil man vinner, men husker det ikke sånn from the top of my head akkurat nå. Et eller annet med å trykke en eller annen knappekombinasjon når markøren er over skyggen av bilen eller noe om jeg ikke tar feil.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet tricks som gjør at man kan velge hvilken bil man vinner, men husker det ikke sånn from the top of my head akkurat nå. Et eller annet med å trykke en eller annen knappekombinasjon når markøren er over skyggen av bilen eller noe om jeg ikke tar feil.

Hmmm...Visste ikke at det gikk ann med "juksekoder" i GT3 jeg. Kan du prøve å komme på hvilken kombinasjon det er? Hehe.. Det er ikke det altså, jeg kan prøve selv med disse kombinajsonene...Men det hadde vært greit å få vite dem før jeg starter...Men da prøver jeg litt forskjellig tenker jeg..Så får jeg ikke til, kjæm det nok ei melding inpå her enda en gang! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider