sangofe Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hei! Jeg trodde Galant 88 GLSI modellen min var bra, helt til jeg fikk de første problemene: ble en turtallsperre som gjorde at den ikke gikk høyere opp enn 2000 omdreinger. Endte opp med at hele motoren måtte byttes ut. Siden den gang har jeg måttet byttet frontrute,¨byttet spoilern forran (var visst godt slitt ;S) alle bremseklosser, de to fremste driveleddene, lodde sammen ledninger fordi flesteparten av lysene ikke virker... bryteren fordi fjernlyset ikke virket, sikring som gjorde at vifta ikke virka, og nå har jeg problemer med tankarmaturet som lekker! (Bensinpumpa rettere sagt) Kjøpte bilen for 25 000, og har brukt nærmere 35k på reperasjoner :S Ja Ja. Nå er det "bare" tankarmaturet det er kødd med da, men delen er så HIMLA dyr, er ikke helt sikker på om jeg skal pusse opp og selge den, eller beholde bilen...Den er god å kjøre, men moroa stopper liksom der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hei ! Vil si at du har vært veldig, uheldig ! Drivledd ryker lett når man ikkje har mansjett som er hel, og den ryker med jevne mellomrom. Alt etter hvordan man kjører da, sefølgelig. Bremse klosser og slikt, er og slitedeler da. Fått deg ein virkelige blåmandagsbil du, men det er det egentlig i alle bilmerker, dessverre :( Sku nesten kjøpt delebil fra starten av når man ser hvor mye du har brukt, men er lett å være etterpåklok. Er ikkje godt å si hva man skal gjøre ! Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hei!Jeg trodde Galant 88 GLSI modellen min var bra, helt til jeg fikk de første problemene: ble en turtallsperre som gjorde at den ikke gikk høyere opp enn 2000 omdreinger. Endte opp med at hele motoren måtte byttes ut. Siden den gang har jeg måttet byttet frontrute,¨byttet spoilern forran (var visst godt slitt ;S) alle bremseklosser, de to fremste driveleddene, lodde sammen ledninger fordi flesteparten av lysene ikke virker... bryteren fordi fjernlyset ikke virket, sikring som gjorde at vifta ikke virka, og nå har jeg problemer med tankarmaturet som lekker! (Bensinpumpa rettere sagt) Kjøpte bilen for 25 000, og har brukt nærmere 35k på reperasjoner :S Ja Ja. Nå er det "bare" tankarmaturet det er kødd med da, men delen er så HIMLA dyr, er ikke helt sikker på om jeg skal pusse opp og selge den, eller beholde bilen...Den er god å kjøre, men moroa stopper liksom der... Virker kjent, bare at jeg fiksa det meste selv slik at jeg slapp å koste på den så veldig... Tankarmaturen lakk hos meg også. Men fikk hjelp av faren til en kompis han skrudde ut det "lokket" kappet vekk det som var igjen av bensinrøret, bøyde til en bit kobber-rør slik at det blei likt som det gamle, og loddet det inn. Kostet nesten ikke noe, og blei sikkert bedre enn nytt.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.