Probe GT Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Luftspjeld Luftfilter Skulle gjerne sette på et åpent luftfilter, men det blir litt vansklig å montere! Også skulle jeg gjerne likt å vist hvorfor det er et spjed ved filteret, første gang jeg har sett! Råd eller tips? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ingen som vet noe om hva dette spjeldet har for oppgave? Om enkelt å montere åpent luftfilter på denne.. Er ikke et vanlig rør som jeg kan feste det på som det pleier angry Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Fjern plastboksen å kjøp/lag en brakett til filteret rett på luftmengdemåleren. Min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Fjern plastboksen å kjøp/lag en brakett til filteret rett på luftmengdemåleren.Min Åssen Mazda har du? Sitter en Mazda motor i min også, bare at det står Ford på den. Genial brakett, lagde du den selv? Isåfall har du noen tegninger jeg kan gå etter? Eller hvor kjøpte du den? Takk for svaret!=) flott med bilde! alt hjelper.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Lagde selv. Mazdaen står i signaturen ;) Ligger bilder her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Det spjeldet er jo luftmengdeføleren Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Lagde selv. Mazdaen står i signaturen ;)Ligger bilder her. Kjempe flott! Vi har jo samme luftmengdemålere så da burde jo jeg greie det også. Kjempe bra bilder!;) Ser du har brukt noe kork som pakning der eller noe? Trenger man det? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Må jo være tett, eller så er det jo lite vits i å ha filter ;) Pakningen er den som er der orginalt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 ah:D har på følesen at dette blir bra saker! Har nok fått vite det jeg trenger tror jeg! Takker for råd og tips!=) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Om du vil se hvordan spjeldet funker så kan du la bilen stå å gå på tomgang uten filter .. og gi gass. Da får du også høre litt av godlyden. Bare pass på å ikke ha for mye støv rund deg .. og spjeldet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehehe;) Har allerede testet det. Passet på at det ikke var støv i lufta=) Men en kamerat sa at lyden ble råere da motoren fikk litt motstand og turboen virkelig begynte å suge.. :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg