El_diablo Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kjedet meg litt så jeg knipset noen bilder av barnet mitt... Ikke er den ren, eller har alu på, men får duge for denne gang... og, hengerfestet blir... :p Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Fornøyd med macrom'n da !? Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Fornøyd med macrom'n da !? Storfornøyd... :) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Storfornøyd... :) Pen vogn, hvor er bildene tatt? bor jo selv i bergen... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Bildene er tatt ved Nordåsvannet. Rett nedenfor Steinerskolen ved badeplassen. Når du er inne på bilder, hvor er det du har tatt bilde av bilen din? Det med grafittien osv i bagrunnen? Har letet etter et slikt sted lenge. Syns jeg så et slikt bilde av deg for en stund siden. Btw, må få tatt noen nye bilder med sommerlissene på. Må bare få ta meg tid til å polere bilen skikkelig. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Knipset noen bilder med sommerlissene på i dag. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg