AudiDefender Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Annonsen finner du her.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Tror jeg har sett den på forumet her før, en her som har bygt den.. Fin bil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 det er gamlebilen min og annonsa er en stor bløff. det er forresten en kopi av annonsa jeg la ut. bilen står trygt vinterparkert i garasjen til han som kjøpte den av meg. tråden om bilen ligger forresten her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=31461 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ett stykk nydelig bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Pene felger? Får man de i 10" bredde? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 det er gamlebilen min og annonsa er en stor bløff. det er forresten en kopi av annonsa jeg la ut.bilen står trygt vinterparkert i garasjen til han som kjøpte den av meg. Hvorfor gjør folk sånn? Nordlendinger må ha sinnssyke fritidsproblemer, har inntrykk av at de lager slike fake-annonser konstant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 det er gamlebilen min og annonsa er en stor bløff. det er forresten en kopi av annonsa jeg la ut.bilen står trygt vinterparkert i garasjen til han som kjøpte den av meg. tråden om bilen ligger forresten her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=31461 syntes 30' var litt lite.. :D utrolig nydelig bil! kult med folk som gjør det så seriøst! RESPECT! :cool: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Møtte en Jetta her i Bergen i går som lignet sinnsykt på denne. Den kjørte på vinterhjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg er sjelden raus når det gjelder komplimenter på Volkswagen, men dæven! Clean bil, og passet meget bra med felgene... Tydelig at noen hadde god smak når de valgte å fikse opp bilen. 30k huh? Hvor mye ble den ca. solgt for? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg er sjelden raus når det gjelder komplimenter på Volkswagen, men dæven! Clean bil, og passet meget bra med felgene... Tydelig at noen hadde god smak når de valgte å fikse opp bilen. 30k huh? Hvor mye ble den ca. solgt for? Tar meg den friheten og siterer fra prosjekt-tråden: "stod annonsert til 43 men fikk litt mer..." :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg er sjelden raus når det gjelder komplimenter på Volkswagen, men dæven! Clean bil, og passet meget bra med felgene... Tydelig at noen hadde god smak når de valgte å fikse opp bilen. 30k huh? Hvor mye ble den ca. solgt for? takk :) 30k er det den står annonsert for...men annonsa er bare bullshit. fikk som det står her en del mere enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 derfor selger var så stor idiot når jeg tok kontakt ang jettan! snakk om fritidsproblem ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg