Gå til innhold

12 eller 15" ønskes kjøpt

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

hei

ønsker å kjøpe 2 eller 3, 12 eller 15" basselementer.

Trenger ikke å være det dyreste, men burde klare å gi ålereit lyd til en stor bil med ca 520liters bagasjerom

prøvde med en 12" i dag og det merktes ikke i kupeen en gang

Hvilken prøvde du med da?? Hvorfor ikke kjøpe en kraftig/dyr 12 eller 15 istedet for 2 eller 3 litt rimeligere og ikke så kraftige?

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en boss ripper 12" ikke noe utrolig liksom. Brukte en sony xplod forsterker. Ble bra bass i bagasjerommet, men thats it. Kan jo seff gå for en stroker eller noe da, men vil se mye bedre ut å fylle hele enden av bagasjerommet med bassere enn å ha en kasse i midten. Får jo ikke brukt plassen vedsiden av til noe uansett

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

ønsker å kjøpe 2 eller 3, 12 eller 15" basselementer.

Trenger ikke å være det dyreste, men burde klare å gi ålereit lyd til en stor bil med ca 520liters bagasjerom

prøvde med en 12" i dag og det merktes ikke i kupeen en gang

Du har PM! :)

'92 Honda Civic LSi

x '86 VW Golf 2 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får KARNSJE bytta subbene i en ny forsterker til min 15" Stroker nå, så jeg vet ikke. Men om jeg ikke får det, kontakter jeg deg. Da blir prisen 5000,- for forsterker, og subber, men org eske, samt kvittering og basskasse. Subben er som sagt så å si ny, så de må spilles inn. Testa de i Golfen min om dagen, og fy h***** de spillte noe jævlig :) ! Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kassen med 2*12" MTX for 2000 hvis du bestemmer deg ganske raskt. Kassen er på ca 100 liter med porter og gitter. Kledd i svart.

Nypris på basserne er ca 2500-3000 pr.stk.

Selges pga de bare tar opp plass, lite brukt.

Er hjemme i Lier i helga så hvis du vil se på de lar det seg ordne, er jo ikke langt fra Hønefoss det.

Ta kontakt på frodejacobsen@msn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider