Dulle Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Eh..ja. Vet ikke hvordan interessen er for dette her, siden jeg ikke vet konkret hvilke bilen som har hvilke deler. Jeg vet det at på min P11GT (TopSport, 98 mod.), så var det kromma grill, med en vannrett sak i midten. Se avataren til TobyT. Men, hvordan det er med andre GT'er vet jeg jo ikke.. Uansett. Saken er den at jeg har fått tak på et par GT-Griller fra England. Disse er ubrukte, og kommer originalt med gitter, og er ikke krom, og har ikke den greia horisontalt i midten. Her kan dere jo se selv. Den oransje kan jeg kvitte meg med. Har en blå en og, som jeg skal ha selv. Si ifra hvis noen trenger da..blir veldig billig. Bare som en liten såkalt sidenote. Er dette noe som har vært på noen andre europeiske GT'er en den engelske? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg har lenge gått å hatt lyst på en sånn...men spørmålet om like biler dukker opp igjen da :) Skal du ha svart eller samme farge som på bilen? Da tar uansett jeg den andre fargen. Hvor mye skal du ha for den? Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg tror ikke de grillene der er levert orginalt på noen biler, men de fås kjøpt som orginalt ekstra-utstyr hos nissan! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 NissanPrimera: Du som er Nissan Pusher. Du klarer ikke å hoste opp en delekatalog eller no med ekstra deler til Primera som du kunne lagt på nettet. Om ikke Nissan blir hissig på copyrighten da. Men de selger jo sikkert mer. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg tror ikke de grillene der er levert orginalt på noen biler, men de fås kjøpt som orginalt ekstra-utstyr hos nissan! Ah okej, da har jeg misforstått. Mins jeg hadde sett cirka alle engelske GT'er hadde sånn, men da husker jeg feil. Vet du om Nissan har annet slags stæsj til Primera som kan kjøpes? Og jeg backer opp Fox på den. Get the catalouge! Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Skal se om jeg får sneket til meg noe til neste uke! (er sykemeldt nå....) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastprimera Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dem har ikke stort igjenn hos Nissan Norge av ekstrautstyr til P11. Men du kan ringe meg på Fredag mellom 0900-1500. Så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg med noe. Tlf 67154031 Salgsleder deler NISSAN/SUBARU :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Sånn er grillen på P11-144'n min nå! :D Lakka den i samme farge som bilen, og stappa no gitter bak.. Men det gitteret du har der, virket finere en det eg har brukt..! Pyttsann! :) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg