Gå til innhold

S: GT-Grill

Dulle

Anbefalte innlegg

Eh..ja. Vet ikke hvordan interessen er for dette her, siden jeg ikke vet konkret hvilke bilen som har hvilke deler. Jeg vet det at på min P11GT (TopSport, 98 mod.), så var det kromma grill, med en vannrett sak i midten. Se avataren til TobyT. Men, hvordan det er med andre GT'er vet jeg jo ikke..

Uansett. Saken er den at jeg har fått tak på et par GT-Griller fra England. Disse er ubrukte, og kommer originalt med gitter, og er ikke krom, og har ikke den greia horisontalt i midten.

grilleparts5gg.jpg

Her kan dere jo se selv. Den oransje kan jeg kvitte meg med. Har en blå en og, som jeg skal ha selv. Si ifra hvis noen trenger da..blir veldig billig.

Bare som en liten såkalt sidenote. Er dette noe som har vært på noen andre europeiske GT'er en den engelske?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NissanPrimera: Du som er Nissan Pusher. Du klarer ikke å hoste opp en delekatalog eller no med ekstra deler til Primera som du kunne lagt på nettet. Om ikke Nissan blir hissig på copyrighten da. Men de selger jo sikkert mer.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de grillene der er levert orginalt på noen biler, men de fås kjøpt som orginalt ekstra-utstyr hos nissan!

Ah okej, da har jeg misforstått. Mins jeg hadde sett cirka alle engelske GT'er hadde sånn, men da husker jeg feil. Vet du om Nissan har annet slags stæsj til Primera som kan kjøpes?

Og jeg backer opp Fox på den. Get the catalouge!

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider