Gå til innhold

93 mod. Bmw Alpina B6 2,8 sedan selges

Ranger emnet

Audi quattro turbo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi quattro turbo

For seriøst intresserte har jeg en drøss med bilder av bilen både utvendig og innvendig.Kan også få mailet all dokumentasjon fra Alpina.Prisen er som nevnt før 190 tusen.Bilen har ALT utstyr,el stoler,el vindu,klima-anlegg,takluke,største kjørecomputeren osv osv osv osv osv osv................Ved eventuelle spørsmål ring/sms på 92 21 63 63

Prisen som er nevnt før er 180 tusen.

Men nå blir det vel "Prisen er som edited før 190 tusen"

:D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått det bekreftet!! Bilen skal selges for 180 tusen,det er ikke mye mere enn du må gi for en 325i.Dette er en bil som ikke finnes mange av og er mye mere kjøreglede og hk i (286 hk og 0-100 på 6,0 sek.) Løp og kjøp gutter.....dette tilbudet finner du ikke andre plasser!!

Da låser vi han i quote, før edit! :D :D :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som blandet sammen prisen han skulle ha for bilen og en annen Bmw vi pratet om der og da.180 tusen var prisen på en Bmw 5-serie en kompis av han lurte på det.........blandet litt sammen :D :D :D :D Men prisen er 190 tusen og IKKE 180 tusen som jeg har skrevet først.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som er seriøst intressert så send meg en pm med email-adresse så skal jeg sende masse bilder. Jeg fant en nettside med info om bilen og den er bygget i kun 136 (!!) eksemplarer!!!!Bilen til min sjef har den blåmetallic fargen og gull-dekoren på sidene som var tilleggsvalg.

http://www.users.wineasy.se/aahl/e36b6.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaking news!!

Har sendt noen mailer til Alpina og spurt om historien til den bilen og om den virkelig er en orginal Alpina-bil.Fikk til svar at den bilen er byggenummer 137 av 179 som er bygget.Bilen ble kun bygget i knapt et år,dvs. fra februar 1992 til juli 1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kanskje snart solgt hvis ingen andre intressenter melder seg snart!! Hiv dere på telefonen å ring hvis dere er intr. i bilen.Hadde den på tilstandskontroll for en intressent og det eneste de fant av store ting var indre styreledd og bremser foran.ellers hadde de ingenting å utsette på bilen faktisk.Bremser foran og styreledd blir skiftet idag.

Tlf 92 21 63 63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

En kammerat av meg som har kjøpt den.... jobber litt på Håkonsvern og litt på Mongstad... Og AQT: Synes du skylder meg en takk siden jeg fannt kjøperen til deg:D

Så det var du det altså ??? Har du pratet med han etter han kom hjem med bilen da ??? Tror han ble overrasket over bilen,virket iallfall slik.Tror de 240 hestene den er oppgitt med er virkelige hester.Men den hadde et skuffende bunndrag synes jeg........jeg er jo vant til turbomotorer da :)

PS! TAKK !! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat av meg som har kjøpt den.... jobber litt på Håkonsvern og litt på Mongstad... Og AQT: Synes du skylder meg en takk siden jeg fannt kjøperen til deg:D

Haakonsvern?:) konge det da.bor like ved basen:D Bra den er komt til Bergen da:D

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du det altså ??? Har du pratet med han etter han kom hjem med bilen da ??? Tror han ble overrasket over bilen,virket iallfall slik.Tror de 240 hestene den er oppgitt med er virkelige hester.Men den hadde et skuffende bunndrag synes jeg........jeg er jo vant til turbomotorer da :)

PS! TAKK !! :D :D :D

Jeg pratet med han på hjemvegen og han virket veldig fornøyd... Han er ikke så godt vannt med bil med litt fraspark så han hadde mer enn nok med å kontrollere de 240 hestene:) Men det blir vell fort en vanesak så det går nok bra!

Det med bunndrag er jeg helt enig i, har ikke prøvd BMWen (enda) men har hatt akkurat samme følelsen når jeg gikk fra Audi S4 2.2TQ til Vento VR6, og nå igjen når jeg gikk fra Audi S6 2.2TQ til Passat 2.8 V6, biler uten turbo mangler bunndraget som en turbomotor har selv om de har større motor.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

Haakonsvern?:) konge det da.bor like ved basen:D Bra den er komt til Bergen da:D

Er usikker hvor i Bergen han bor, men har jobbet ganske mye på Håkonsvern ja.. (itillegg til Mongstad) Men ikke bli for skuffet dersom du ikke ser han, for han er ikke typen som er mest ute å viser frem bilen;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker hvor i Bergen han bor, men har jobbet ganske mye på Håkonsvern ja.. (itillegg til Mongstad) Men ikke bli for skuffet dersom du ikke ser han, for han er ikke typen som er mest ute å viser frem bilen;)

hehe.ok. Takk for info.

Jakten er igang:cool:

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider