Danna Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hvor mye pleier cosworth-gutta å ta ut av sine motorer, før de bytter ic ? hvor mye hk klarer en original sierra cosworth ic ? Hva tror folket om å koble to stk i serie ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hvor mye pleier cosworth-gutta å ta ut av sine motorer, før de bytter ic ? hvor mye hk klarer en original sierra cosworth ic ?Hva tror folket om å koble to stk i serie ? orginal 2wd tipper jeg holder opp til ca 300-310 hk... 4wd noe mer.. esc cosw litt til.. kjøp deg 3 stk 4x4 ic og skjer av tankene på sidene og sveis nye tanker på sidene og sveis skjøten mellom ic så har du en ic som kjøler helt maks. Kjenner en som har slik på bilen sin. Blir jo forholdsvis dyr, men kjøler hvertfall. :-) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Oki :) Da holder nok min ic ei stund tenker jeg. Lyst til å prøve ut å koble 2 stk i serie etterhvert eller noe lignende :) Hørtes bra ut :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 kjøp deg 3 stk ic du så kan jeg sveise for deg... har laget ic som er i rs 500 til rolf klypen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Da mangler jeg bare 2 stk da ;) Vet ikke om noen ? Hørtes meget interessant ut ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 har ikke noe liggende men det finner du et sted vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 ja, gjør nok det :) Men blir uansett ikke riktig enda :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hva er målene på 2wd cossie intercooler? 4wd også, hvis dere har.. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvor mye pleier cosworth-gutta å ta ut av sine motorer, før de bytter ic ? hvor mye hk klarer en original sierra cosworth ic ?Hva tror folket om å koble to stk i serie ? SKaff deg heller en IC som er tynnere.... cossie cooleren er jo altfor tykk... har en selv men det er kun midlertidig løsning.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Blir nok noe ordentlig etterhvert, men det har jeg ikke råd til nå..Får bli til vinteren igjen eller noe..Cossien får funke så lenge :) Men koble sammen 3 stk hadde jo vært litt fett :) Gud veit hvor man skulle fått plass ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 kan jo likså godt kjøpe deg ny.. du skal jo gjøre noe m utseende likevel så jeg hadde kjøpt meg en ny en.. men stå på! vi ses vel på 1mai treffet danna? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Vi får se når det blir ny ic..Hvis den klarer ca 300 hk, så får det holde i sommer :D Kommer på 1 mai treffet ja :) Gleder meg stort! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Lyst til å prøve ut å koble 2 stk i serie etterhvert eller noe lignende :) QUOTE] Blir ikke trykkfallet enormt med to cossiecoolere i serie da? Kjøp RS500 ic fra pace eller pro-alloy. Holder en god stund de :-) Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Blir vel å kjøpe noe på mål etterhvert vil jeg tro :) Hadde bare vært litt artig å testet ut litt forskjellig :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Stander 2wd ic tror eg du ska vera forsiktig med 270chip og 1.2bar. Stander 4x4 ic vet eg om biler så har bremsa 370hk med. Kjøp deg en Forge Rs 500 ic, med 2,5" opninger. Den er meget bra og minimalt trykkfall i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg