Gå til innhold

Gikk fort for seg i dag :D

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

åka hardt, åka honda....

bra ikke onkel ricardt var ute da, sammen med pelle politi bil....

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

bare som info.. jeg blåste han begge ganger vi kjørte.. heh heh heh fatality

heyyou

For det første: Jeg stilte tenningen min på magefølelse... For det andre: Eksosen min hoppet av begge gangene, når jeg var kommet til ca 4000RPM.. Som reaksjon girte jeg begge gangene, og da jeg har en 4 trinns kasse, så kan vel enver tulling tenke seg frem til at det ikke er noe bra sted å gire..

Bare vent, eksosen festet, og tenningen stilt, så skal jeg dra deg, akkurat som jeg gjorde hin dagen :)

:pisser: HONDA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

jadda jadda.. du drar meg i bakkan... men andre gangen så begynte jeg etter deg.. og vant selv om.. og du er ikke så dum..øøø.. at du ikke skjønte at potta kom til å falle av denna gangen oxo.. greit du har gullfisk minne men..hehe

drunk

knock

Eksosen har hatt en tendens til å dette av en gang i blandt, med ca 2 ukers mellomrom. At det kom til å sje 2 ganger hadde jeg aldri trodd.. Trodde litt sladding hadde fått den til å gradvis falle av, og så ble det for mye når vi dragget... Derfor regnet jeg med at det skulle gå greit på andre kjøret, tenkte ikke på eksosen.. Når den datt av igjen og lyden plutselig gikk i taket (bråker bra når eksosen går fritt ut fra manifolden) knallet jeg inn clutchen jeg..

dragcar VS bambam HONDA jerkoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider