Glacius Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Nothing special just a chrysler i made for a comp somewhere else took me about 2.hours and 40min hope u like some brush and parts cloned from the orig image PS sry the bad quality but the orig image was not good at all:( Orig my Sunfire Concept Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 rått!! og for å bare ha brukt 2 timer og 40min så er det helt sykt..men er det bare emg eller er bakfelgen skjev? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 konge!!! ser ganske sint ut!! ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 den var rå. Men ser noen feil, gamle grillen syns til høyre for chrysler merket og så ser det ut som det er litt feil farge på frontfangeren. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 2t40min, skal ikke klage så altfor mye... pent christer, mener jeg har sett den der før eller hva ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg