Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må komme ja CChris, skal nedover jeg også. Jon Erik trur e e har klart å låkka me me også :)

Fått kasta må nye felger på min nå:) eneste som mangler er mer senk foran :)

Bilde 1

Bilde 2

;)

Flotte felger det ja, :thumb vil ha jeg også!

Spørs om jeg får ta meg en tur ja! cheers

Men det kommer litt an på været også.. hehe

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

Her var det mye aktivitet :lol . Får prøve å lage litt liv her igjen da :P

Golfen står nå delvis nedplukket i garasjen. Et trist syn som møter meg hver dag jeg kommer inn der, men det hjelper jo å tenke på at den forhåpentligvis blir ferdig til våren/ sommeren. Jeg trenger også noen deler før den den blir ferdig. Blant annet 88-dører, forstilling til G60, muligens girkasse også, men det er noe usikkert enda. Og noen deler til.. Så hvis noen har dette, så skrik ut. Andre ting som står på handlelista er: store bremser (Brembo? aneglsmili ), frontmontert intercooler, nye frontlykter og litt diverse annet.

Bilder kommer.

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har brembo. Kom med bud, så vurderer jeg å selge...

Har også rallyecooler. Den går rett på din. Har en som er interessert i den, men han venter på bilder fra meg. Er på jobb og får ikke sendt de før over helgen. Gi en lyd om du er interessert.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har brembo. Kom med bud, så vurderer jeg å selge...

Har også rallyecooler. Den går rett på din. Har en som er interessert i den, men han venter på bilder fra meg. Er på jobb og får ikke sendt de før over helgen. Gi en lyd om du er interessert.

Det kan være intressant det. Send meg bilder av alt sammen når du får mulighet du.

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint lite som skjer med golfen for tida. Den står tørt og varmt i en garasje, klar for ny motor.

Vinterbilen er også skaffet, en Toyota Tercel 4wd. Blir nok moro når snøen kommer tenker jeg.

tercel.jpg

kjøpt i lillehammer? :)

må virkelig si det at dissa toyota tercel bila ikke er noe speselt vakre, men fungerer vel sikkert til sitt bruk :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt i lillehammer? :)

må virkelig si det at dissa toyota tercel bila ikke er noe speselt vakre, men fungerer vel sikkert til sitt bruk :)

Er ofte i lillehammer, siden dama studerer der.

Haha.. Føler meg flau når jeg kjører tercelen. Den er så stygg som juling flushit

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider