Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet


Cchris

Anbefalte innlegg

Har funnet ut hva som må gjøres for at den skal passe nå. Trur ikke det blir så vanskelig.

 

Krazy3en: Har du funnet ut noe mer om de delene du hadde?

 

10000 kroner for full lakkering av golfen og alle deler som jeg ønsker. Er det en upris? Jeg må pusse den ned selv, men han skal gå over og se at alt er pusset bra før han lakkerer.

 

Har bredderene enda. Hvis ikke jeg bredder VR'en min i stål nå, så blir de brukt på den. Er litt usikkert enda, men vet innen en måned regner jeg med.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bredderene enda. Hvis ikke jeg bredder VR'en min i stål nå, så blir de brukt på den. Er litt usikkert enda, men vet innen en måned regner jeg med.

 

Jeg tenkte mer på brembo bremser og rallyecooler? Du skulle vel fikse noen bilder til meg for noe uker siden..

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt så mye på. Skulle fikse bilder til en kar som har ringt meg også, men mistet nummeret hans, så håper han maser igjen. Nå er jeg på jobb i Tønsberg, så er en stund til jeg får sendt bilder av cooleren. Bremsene holder jeg på å skaffe bolter og slanger til nå, ¨men mulig det blir trøkt på Rallyen.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen så bra gjennomført ut!!

E har veldig problemer med å finner G60 bredder,dørlistene å skjørter!Ingen som har. Kan du hjelpe mæ ellå??

 

Tusen takk for tilbakemelding! :)

Det å finne G60 breddere og skjørter er ikke så lett. Jeg søkte lenge rundt her på bilforumet og VACN forumet før jeg en dag så noe som var intressant. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det noen som selger skjørter på kjøp/salg delen. Da er du hvertfall litt på vei.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding! :)

Det å finne G60 breddere og skjørter er ikke så lett. Jeg søkte lenge rundt her på bilforumet og VACN forumet før jeg en dag så noe som var intressant. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det noen som selger skjørter på kjøp/salg delen. Da er du hvertfall litt på vei.

 

Okei. Du kan få kjøpe mine. Men husk... de er lakket. Skal vi si 1700 da?

 

Ring meg du hvis du vil ha de.

411 22 747

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Du kan få kjøpe mine. Men husk... de er lakket. Skal vi si 1700 da?

 

Ring meg du hvis du vil ha de.

411 22 747

 

 

Regner med at du snakker til tøffetom?

Jeg har jo allerede fått tak i g60 breddere og skjørter, men jeg er intressert i brembo bremsene og rallyecooler'n.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du snakker til tøffetom?

Jeg har jo allerede fått tak i g60 breddere og skjørter, men jeg er intressert i brembo bremsene og rallyecooler'n.

Ja, beklager. Hjemme fredag. Tar bilder i løpet av helgen.

 

Tøffetom: Interessert?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jaja.. En liten oppdatering:

 

Har fått gjort en del til nå. Med masse hjelp fra min bror, så går alt mye lettere. Har til nå byttet hele forstillingen, 88- dører er på plass, og den gamle bensintanken er tatt av. Den skal erstattes med G60 tanken som det er bildet av under.

 

Jeg trudde bilen var nokså rustfri, men etter av vi tok ut teppet og tok av skjørter og breddere, så kom rusten fram gitt.. hehe

Det har blitt en del sveising, men nå gjenstår det bare litt. Nå om dagen holder vi på og skraper gammel tectyl under bilen. Drittjobb ja! Men det er greit og få gjort det.

 

 

Her har vi skrapt gulvet innvendig og lagt på ovatrol. Det driver og tørker nå.

Garasjen%2024.03.06%20012.jpg

 

Det blir litt støv etter all pussinga :)

Garasjen%2024.03.06%20021.jpg

 

Tanken som skal brukes. Det er litt større pumpe i denne enn på gti'n. :)

Garasjen%2024.03.06%20022.jpg

 

Oversiktsbilde.

Garasjen%2024.03.06%20049.jpg

 

Topplokket driver jeg og pusler litt med.

Garasjen%2024.03.06%20073.jpg

 

 

Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med det. Skal jeg ha det blankt eller skal jeg lakkere det? Forslag? Og hva gjør jeg for å få en blank look? Pusse det med fint papir og deretter lakkere med klarlakk?

 

Vel vel.. det var alt for denne gang.

 

Fint med litt tilbakemeldinger!

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn hysterisk varmt nei, men litt, er jo olje oppi der, og den holder vel fort en 80-90'C

 

På min 8v var det stål...rustet som fy. Det der er et nyere deksel, er vel også originalt på G60 IIRC

 

Ja, på gti 8v'n så rustet det som bare det! Men det ser ut som G60 toppdekselet er av alu.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår