Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet


Cchris

Anbefalte innlegg

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer bra... Men G60 bredding er vel heller ikke så kult hvis du ikke har breie hjul...

 

Feit bil...!

 

Enig det. Sommer-dekka er 15" 205 breie. Syns det ser greit ut på bildene ihvertfall. Vinter-dekka er kun stål-felger med noen fiiine kapsler. bonde

Har lyst på brock 9*16 en gang. Men det får jeg ta etter hvert.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så ut som G60 breddig jeg, menmen. Jeg har 215/40/16" dekk på min Golf II, med vanlig skjermbreddere, og det går i nøden. Men skal skaffe meg G60 bredding, når våren nermer seg. Blir karnsje 9x16" Brock på meg også, med tiden. Men jeg får se. De dekkene jeg har blir vell beholdt, for de er for dyre til å selge. Men karnsje felgen selges etter sommer eller noe. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 90-bredding på denne ja, uten skjørt. Men det blir G60 bredding på den ja. Jo, takker for det :) Er fornøyd med resultatet fra hvordan den så ut når jeg fikk den til hvordan den ser ut idag. Her er et bilde hvordan den så ut 14 dager etter jeg kjøpte den. Felgene kjøpte jeg helt nye, så jeg kjøpte den med stålfelger på sommer og vinter. Det som er gjort på dette bilder, er felger og sota ruter. STYGG menet jeg, men er fornøyd den dag idag med den :) PS: Dette har kostet meg PENGER!!! Mvh Tommen

 

47615027_Golf.JPG

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 90-bredding på denne ja, uten skjørt. Men det blir G60 bredding på den ja. Jo, takker for det :) Er fornøyd med resultatet fra hvordan den så ut når jeg fikk den til hvordan den ser ut idag. Her er et bilde hvordan den så ut 14 dager etter jeg kjøpte den. Felgene kjøpte jeg helt nye, så jeg kjøpte den med stålfelger på sommer og vinter. Det som er gjort på dette bilder, er felger og sota ruter. STYGG menet jeg, men er fornøyd den dag idag med den :) PS: Dette har kostet meg PENGER!!! Mvh Tommen

 

Hva slags golf er det egentlig? Litt info? :rolleyes:

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Den jeg har heter Monaco Blå Opel 249 om jeg ikke husker helt feil. Det jeg har er en Golf II 1984 modell, 1.6CL. Blir GTI 16V etter hvert, med tiden. Men jeg satser lyden først. Anlegget består av PYLE DVD system, med indash skjerm, og en 95mm2 strømkabel. Subben er en Cerwin Vega Stroker 15", men er for tiden uten forsterker til den. Får karnsje bytte 2x12" DynaBel DY-9412 mot en Phoenix Gold ZPA 0.5 imorgen. Skifta batteri nå idag, til et 95amp VARTA batteri frem, og det kommer et OPTIMA Yellow Top batteri i Mars, som skal plasseres bak samt en 12Farads kondensator. Frontsett kommer ogå, men først bass ;) Den har nå stått uten skilt siden Oktober, grunnet ikke Eu-Godkjent, derfor bestemte jeg meg for å ordne den opp litt, mens skiltene var av. Har skiftet litt nå å da, så det jeg mangler nå er gummiforingene til dempetårnene som snart bestilles. Det som står på av dekk/felg er VIPER 7.5/16" felger med Phirelli ZERO NERO dekk med dimensjon 215/40/16". Kjøpte også senkesettet helt flunka nytt til autospar.no der all andre delene er kjøpt. Den er senket 60/40mm, med sportsdempere. Er meget fornøyd med bilen, den starter og går som en klokke. Litt høy på turtall til og begynne med når den er kald, men skal justeres. Også blandingen på forgassern skal justeres(HATER FORGASSER MOTOR)!!! Hehe! Spør viss du/dere lurer på noe. Beklager viss det ødlegger tråden din. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår