Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet


Cchris

Anbefalte innlegg

Litt høy på turtall til og begynne med når den er kald, men skal justeres. Også blandingen på forgassern skal justeres(HATER FORGASSER MOTOR)!!! Hehe! Spør viss du/dere lurer på noe. Beklager viss det ødlegger tråden din. Mvh Tommen

 

Hehe.. Var nettopp derfor jeg ville ha gti nå. Slippe det forgasser tullet! Også ville jeg ha en Gti 8v pga. forsikring og sånt.

 

Tommen: Det går vel greit for denne gang, siden jeg spørte.. hehe. Men kanskje en idè og lage deg en egen tråd hvis du ikke allerede har gjort det. :)

 

Noen som veit hvor mye det koster for defa alarm? Har sett litt rundt på div nettsider, men finner ikke noe priser. Er det "mye" rabatt og hente hos forsikringsselskapet med alarm?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med den bilen da Cchris ;)

 

gjør ikke noe om du publiserte bildene, din bil.. hehe :P Sitter i lag me han du kjøpte den av nå (brodern), skal idag vei å se på en 92' golf vr6:)

 

Trur jeg har flere bilder hvis du vil ha :)

 

Takker og bukker!! hapyhappy

Hehe.. Prater stadig med broren din. Hyggelig kar! :) Får håpe det blir vr6 på han da. Kjøper den av han om noen år!

Vil veldig gjerne ha noen flere bilder ja. Sier ikke nei takk.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg får fiska opp de bildene snart :)

 

Var i går å såg på bilen, meget fin bil må jeg si. Hissig lyd i den, vr6 har utrolig fin lyd :) Ble nok kjøp ja :)

 

vr6.jpgvr6-2.jpgvr6-3.jpg

 

skulle gjerne plassert motoren hans i min :)

 

gti.jpggti-2.jpggti-3.jpg

 

Du er vel å se på treff framover du nå sikkert ? Våler, gatebil nå i mai? vi skal sikkert dit :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg får fiska opp de bildene snart :)

 

Var i går å såg på bilen, meget fin bil må jeg si. Hissig lyd i den, vr6 har utrolig fin lyd :) Ble nok kjøp ja :)

 

Du er vel å se på treff framover du nå sikkert ? Våler, gatebil nå i mai? vi skal sikkert dit :)

 

Pen bil det der ja. Har utrolig lyst til å dra på treff. Skal bare gå over de 3 små flekkene med rust, så blir det bra. Hadde vært litt moro hvis dere kom da! hehe...

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt å snakket litt om det under noen par pils i går:) mulig det blir, han har turboplaner på den bilen. kanskje det blir før treffet, vet ikke ennå :)

 

Men skal nok informere deg om vi kommer, jeg skal nedover, det er nesten sikkert. Om han skal er litt usikkert ennå :)

 

Men må stikke, skal stikke å montere nytt senkesett på bilen min. snakkes:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å komme med litt info om bilen da. :)

 

Golf GTI 8v 1986 modell. Rulla ca. 316000 km, men masse slitedeler som er byttet. Bilen bærer ikke preg av å ha gått så langt. Heldigvis..

Motoren er byttet, og har bare gått ca. 200000km.

Senket ca. 60mm ifølge tidligere eier.

Nylakkert for et par år siden.

RS-fanger forran med tåkelykter og 90-fanger bak. GTI breddere og sideskjørt.

EL-Recaro setene forran og bak. :roll: :roll: :roll:

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren klarer ikke å gå på tomgang så lenge. Maks 10-15 min. Da begynner den å fuske og gå ureint. Lurer på om bensinpumpa må byttes? :rolleyes: Var ihvertfall en stygg lyd som kom. Noen som har vært borti dette før?

 

klarer du å kjøre med den da? kor lyden kjem fra?

kan vere matepumpa i tanken som begynner å brekke seg, er smal sak å bytte men den koster rundt 1løk så fint å vere sikker før man begynner å bytte ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer du å kjøre med den da? kor lyden kjem fra?

kan vere matepumpa i tanken som begynner å brekke seg, er smal sak å bytte men den koster rundt 1løk så fint å vere sikker før man begynner å bytte ting.....

 

Hørtes ut som lyden kom bakfra et sted. Var sånn skikkelig fæl skapelyd mens den såvidt klarte å holde seg på tomgang. Nytter ikke å kjøre med den når den er sånn. Bare dør ut. Men jeg slo av motoren i 5 min og da var den fin igjen. Hva kan det være?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår