Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GT (I) ... I for innsprut... dvs, ingen forgasser! uansett...

luftmengdemåleren kan være en årsak, hvis bilen står og "pulserer" ... test og ta strømmen på denne!

Ja, den står og pulser hvis jeg gir full gass og sånt. Men hvor sitter denne LMM? Og skal jeg bare koble den ut for å se? Dyrt for en ny?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo gamle bilen til naboen min dette..

han kjøpte vel denne bilen for 7-8 år siden..tror han hadde bilen i nesten 4 år..

håper det blir nye felger på denne bilen..

hehe.. det som står på nå er bare stålfelger med kapsler. Skal nok bruke de felgene som det er bilde av på side 1, men jeg kunne godt tenkt meg noen andre. 9*16 er jo drømmen! :D

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå undersøkt litt. Satte meg under bilen mens motoren gikk. Bilen står på tomgang i 10 min også begynner den å gå ujevnt. Hører da at bensinpumpa begynner å bråke unormalt mye. Noen som har en logisk grunn til dette? Eller er det rett og slett bare fordi den er sliten?

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det med over\under halvfulltank? Hvis pumpa i tanken er dårlig\kaputt så vil pumpa under bilen få problemer pga den får lite bensin, hvertfall når det er lite på tanken. Ta å fjern kontakten på pumpa under bilen og kjør kun pumpa i tanken, lager den lyd så virker den, men mye lyd skal den ikke lage. Lager den ikke lyd = død. Greit å ha med seg en medhjelper, siden pumpene går kun i 2-3 sek når man setter på tenninga.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer uansett om det er full tank eller nesten tom tank.

Jeg dro ut den kontakten til pumpa under bilen når den sto å gikk på tomgang. Da stoppa den med en gang etter to sekunder. Men det er vel logisk?

Men uansett så er det jo litt rart at den kun har problemer med å gå på tomgang og ikke ellers..

Men jeg skal skjekke litt mer og finne ut om jeg kan høre pumpa som du sier.

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer uansett om det er full tank eller nesten tom tank.

Jeg dro ut den kontakten til pumpa under bilen når den sto å gikk på tomgang. Da stoppa den med en gang etter to sekunder. Men det er vel logisk?

Helt normalt at den stopper da, pumpa i tanken skal bare gi bensin til pumpa under bilen, er pumpa under bilen som gir trykk. Bytta bensinfilter og? Tviler på at det er det som er problemet, men like greit å gjøre hvis det er lenge siden det har blitt gjort.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En liten oppdatering av bilen nyvasket. Var ganske kaldt ute (0 grader), men jeg syns bilen fortjente en liten vask for det. :)

Noen bilder:

Golfen%20min%20013.JPG

Litt fint med speilbilde..

Golfen%20min%20038.JPG

Hadde lyst til å polere bilen også.. men det er vel ikke så bra når det er kaldt i lufta. Blei ikke så værst alikevel syns nå jeg ahahahhaha

Golfen%20min%20017.JPG

Får muligens kjøpt ei bensin-pumpe av skillz2k her på forumet. Så da gjenstår det å se om det er den som er problemet med bilen min. Håper det! :rolleyes:

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten på høgger'n å henta litt saker her om dagen..

Fikk hattehylle, sota baklykter, G60-sideskjørt m/festebraketter, Gti/G60 breddere forran (litt usikker hva det er!?), en spoiler. Ganske fornøyd med den dagen. :D

Trenger self. ikke alt til bilen min, men kjekt å ha! thumpsup

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider