Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet


Cchris

Anbefalte innlegg

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hei igjen,

 

takk for en hyggelig samtale på streetmeet..

Lykke til videre med bilen :)

 

Heisann.

Takk, og det samme får vel jeg si. :) Vi sees vel på fremtidige streetmeets og lignende håper jeg.

 

Lykke til meg din bil også. Blir nok veldig bra med ny fanger og bygging av anlegg!

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bra ja skal du se :)

 

Ny front får jeg håpe blir i begynnelsen av neste mnd, har alt annet liggende av nye grøftlys, luftinntakt osv.. Skal også få skaffet badlooklist som skal bli sveiset på panseret, så jeg slipper den stygge overgangen.. Så blir det lakkering ;)

 

Anlegget begynte jeg så vidt på med i går, målt opp, funnet ut kossen det skal bli for å få mest lagringsplass tilgode baki der.. så jeg skal ut å få kappet opp resten av platene nå snart :)

 

Såklart, blir mye treff og streetmeets fremover :) Skal ta kontakt når neste gang jeg er på noe slikt i de traktene :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bra ja skal du se :)

 

Ny front får jeg håpe blir i begynnelsen av neste mnd, har alt annet liggende av nye grøftlys, luftinntakt osv.. Skal også få skaffet badlooklist som skal bli sveiset på panseret, så jeg slipper den stygge overgangen.. Så blir det lakkering ;)

 

Anlegget begynte jeg så vidt på med i går, målt opp, funnet ut kossen det skal bli for å få mest lagringsplass tilgode baki der.. så jeg skal ut å få kappet opp resten av platene nå snart :)

 

Såklart, blir mye treff og streetmeets fremover :) Skal ta kontakt når neste gang jeg er på noe slikt i de traktene :)

 

Supert! thumpsup

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En liten update.

Har hatt litt problemer med bilen. Den ville ikke gå på tomgang, og den var litt vrien å kjøre. Etter litt feilsøking og leting etter lekkasjer, så fant jeg et hull i vakum/luft systemet.

feil.JPG

Ikke rart den gikk dårlig!

Må benytte anledningen til å takke mr.jenssen for det nye lokket han sendte nedover til meg. thumpsup

Ellers så har jeg også laget meg en ny hattehylle. Slenger opp bilde av den seinere.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår