Gå til innhold

Min Golf Gti G60 - Prosjekt ombygging!

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

hehe:) han kommer nok til å montere turbo så kjapt som mulig tenker jeg :) Alt for å ikke bli frakjørt av lillebror:P hehe:P

ja, var bare det som var minuset med min:( men nå skal den jo inn på verksted så nu blir clutchen osv fikset ganske fort:) får jeg penger nok i løpet av tiden så blir det ny front også:)

Blir Ruudskogen 16. - 18. september, må komme du også :)

Ja klart, må prøve på det. :)

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg og dama reiser nedover torsdag 15. å skal være til søstersen i lillestrøm torsdag, oslo å shop litt, innom nbs og biltema på fredag, så ruudskogen en tur på lørdag, så heim igjen på søndag:) skal møte noen i oslo som stikker dagen før, skal på Korn konsert de:) kan jo møtes eller noe hvis du ikke bor så alldeles så langt unna oslo :)

Lyst å tving nedover brodern også, men trur det blir vanskelig :P får prøve:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og dama reiser nedover torsdag 15. å skal være til søstersen i lillestrøm torsdag, oslo å shop litt, innom nbs og biltema på fredag, så ruudskogen en tur på lørdag, så heim igjen på søndag:) skal møte noen i oslo som stikker dagen før, skal på Korn konsert de:) kan jo møtes eller noe hvis du ikke bor så alldeles så langt unna oslo :)

Lyst å tving nedover brodern også, men trur det blir vanskelig :P får prøve:)

Ja, jeg bor ikke så langt unna. Omtrent en times tid fra oslo. Så det går vel an å møtes på halv-veien. :)

Ja, få med jon erik også. :P

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme motor-bil som deg... hm kunne jeg få et høy oppløselig bilde av motorrommet ditt? hmz.. div som mangler i mitt.. :( den dingsen som sitter bak luftfilterboksen er hva? .. har hentet en slik på hugger'n.. men fulgte med masse slanger... :S har samme problemnet som du hadde, når den står på tom gang om blir endel under halv tank.. skal bytte tankpumpa fort som fff :P ;) men som sagt.. fint med bilder :) jeg har forresten pipercross kn. insats.. blir jæævli grom lyd da ;) men sukk.. går ikke reint.. :\ men men.. noe skal man lide med og :P men fint med noen bilder :)

Jan Arne

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme motor-bil som deg... hm kunne jeg få et høy oppløselig bilde av motorrommet ditt? hmz.. div som mangler i mitt.. :( den dingsen som sitter bak luftfilterboksen er hva? .. har hentet en slik på hugger'n.. men fulgte med masse slanger... :S har samme problemnet som du hadde, når den står på tom gang om blir endel under halv tank.. skal bytte tankpumpa fort som fff :P ;) men som sagt.. fint med bilder :) jeg har forresten pipercross kn. insats.. blir jæævli grom lyd da ;) men sukk.. går ikke reint.. :\ men men.. noe skal man lide med og :P men fint med noen bilder :)

Jan Arne

Hei.. Jeg har dessverre ikke et eneste bra bilde av motor-rommet mitt. Kan kanskje ta et i nærmeste fremtid :). Dingsen sier du?? :rolleyes:

Det med at den er rar på tomgang, er nok mest sannsynlig at pumpa i tanken er gåen. Bytt den, så skal du se at problemet løser seg. Insats-filter var planen min også, men nå skal jo bilen selges. :mad: Synd egentlig. Bilder kommer!

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg har dessverre ikke et eneste bra bilde av motor-rommet mitt. Kan kanskje ta et i nærmeste fremtid :). Dingsen sier du?? :rolleyes:

Det med at den er rar på tomgang, er nok mest sannsynlig at pumpa i tanken er gåen. Bytt den, så skal du se at problemet løser seg. Insats-filter var planen min også, men nå skal jo bilen selges. :mad: Synd egentlig. Bilder kommer!

ja ;) den "dingsen som sitter på dempertårnet rett bak luftfilterboksen....

95mod Audi s6 2.2t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Haynes så står det "Increased idling speed valve".

oki... den mangler da jeg... noen som vet akkurat hvordan det funker i virkligheten? eller har erfaringer med denne? .. håper det ikke gjør noe at jeg spør :)

takk for hjelpen ;)

95mod Audi s6 2.2t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... den mangler da jeg... noen som vet akkurat hvordan det funker i virkligheten? eller har erfaringer med denne? .. håper det ikke gjør noe at jeg spør :)

takk for hjelpen ;)

hvilken modell kommer motoren fra da? tror at gti fra 84 ikke har denne dingsen

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken modell kommer motoren fra da? tror at gti fra 84 ikke har denne dingsen

vet ikke åssen modell den er fra... men bilen er 1985 mod. og ombygd til gti engang mellom da og nå... har ikke funnet noe motor kode på den.. men er rimelig sikker på det er en 112hk 1.8 8v k-jetronic heh.. mer vet jeg ikke... :S

95mod Audi s6 2.2t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...