Gå til innhold

ENORM lyd

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Legger ved nye bilder her, med tekst. Subbene er av type DynaBel DY-9412. De er som nye, og må spilles inn før de kjøres hardt med, og forsterkeren er noen år gammel, men funker utmerket. Den trenger et strøk lakk, dette kan jeg gjøre før salg såklart. Subben følges det med papirer som kvittering, org. eskene med henglser osv på. Ble meget overasket over de, spiller noe vanvittig til prisen. Selges grunnet at jeg har en 15" Stroker som jeg selv skal bruke. Bass kasse kan følge med om ønskelig. Ta kontakt om int, event spm. Her er iallefall tingerne som er til salgs. Mvh Tommen

Bilde_138_.JPG

25995529_Bilde_139_.JPG

75236956_Bilde_130.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en sinnsykt anlegg, for de som ikke har lommeboka full av penger. http://www.soundpressure.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1227 Se på denne annonsen, og kontakt meg om int. Pris kan disk. Jeg som selger. Som nytt..! Mvh Tommen

ville fikset den linken :) er til et member restricted area :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en sinnsykt anlegg, for de som ikke har lommeboka full av penger. http://www.soundpressure.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1227 Se på denne annonsen, og kontakt meg om int. Pris kan disk. Jeg som selger. Som nytt..! Mvh Tommen

kan du klippe og lime den annonsen inn her. gidder ikke å registere meg for å se på den.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er subbene borte, men forsterkeren ligger igjen. Subbene ble bytta mot en Phoenix Gold ZPA 0.5 Forsterkeren er på 2x270w i 8 ohm, 2x540w i 4 ohm og 2x1000w i 2 ohm. Også er det en 120 amp sikring i den..Nå skulle jeg kobble den opp på 6x9" her om dagen, og Protect lampa lyste, så dette må jeg se på. Men som sagt, forsterkeren er fortsatt til salgs. Mvh Tommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så skal jeg titte litt på den selv nå. For protect lampa lyser, når jeg kobbla den opp med ZPA'en min. Men det kan være dårlig kontakt på - inne i forsterkeren, for den har vært lodda før. Om ikke, så er det en liten bagatell, for den tar strøm inn. Men når dette er fikset, så er den klar til slags. Om jeg ikke får ordna den, får han som ødla den kjøpe den. Til dere som er int: Send meg en PM så skal vi diskutere pris her. Mvh Tommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider