Gå til innhold

Bytting av pakninger og lister .. Tips

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Skal ta av chrome listene mine på golfn , men det er viktig at jeg ikke skader disse da vwgolf2 skal overta disse. Noen tips ? Jeg har 88 mod dører, passer disse da på de gammle dørene ? Samme med de svarte listene hans , de er fra 85 mod dør passer de på 89 mod dør ?

Skal også ta av kanal listen, den er vel bare limt ? Tips her også ..

CIMG3197Small.jpg

CIMG3491Large.jpg

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta av chrome listene mine på golfn , men det er viktig at jeg ikke skader disse da vwgolf2 skal overta disse. Noen tips ? Jeg har 88 mod dører, passer disse da på de gammle dørene ? Samme med de svarte listene hans , de er fra 85 mod dør passer de på 89 mod dør ?

Skal også ta av kanal listen, den er vel bare limt ? Tips her også ..

CIMG3197Small.jpg

CIMG3491Large.jpg

listene påvinduet e bare lagt innpå vis du skjønner? der det e start/slut på listene kan du skyve vekk en liten bitt opp eller ned, og når det e gjort tar du skrujern og vipper de ut! de hin lisene e vel limt eller klipset på, enten kan du ta av dørtrekket og se om de klipset på og e de det kan du presse klipsene forsiktig sammen og skyve de ut, vis de e limt tar du bare et skujern/knv og tr de forsitige av! ikke oe problem vil jeg tr!

bilen faller nok ikke fra hverandre :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egne pakninger for bilen med krom-lister, har han ikke de fra før så mye han bytte over pakninger også.

Og om krom-listene dine passer på døra hans, nei. ikke uten modding såfall.

Det er jo to vidt forskjellige vinduer.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egne pakninger for bilen med krom-lister, har han ikke de fra før så mye han bytte over pakninger også.

Og om krom-listene dine passer på døra hans, nei. ikke uten modding såfall.

Det er jo to vidt forskjellige vinduer.

det er en chrome list som er trykt inn i vinduspakkningene, de bilene som ikke har chrome har kun en svar list der som kan også taes ut!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider