lars-frr Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Skal ta av chrome listene mine på golfn , men det er viktig at jeg ikke skader disse da vwgolf2 skal overta disse. Noen tips ? Jeg har 88 mod dører, passer disse da på de gammle dørene ? Samme med de svarte listene hans , de er fra 85 mod dør passer de på 89 mod dør ? Skal også ta av kanal listen, den er vel bare limt ? Tips her også .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Skal ta av chrome listene mine på golfn , men det er viktig at jeg ikke skader disse da vwgolf2 skal overta disse. Noen tips ? Jeg har 88 mod dører, passer disse da på de gammle dørene ? Samme med de svarte listene hans , de er fra 85 mod dør passer de på 89 mod dør ? Skal også ta av kanal listen, den er vel bare limt ? Tips her også .. listene påvinduet e bare lagt innpå vis du skjønner? der det e start/slut på listene kan du skyve vekk en liten bitt opp eller ned, og når det e gjort tar du skrujern og vipper de ut! de hin lisene e vel limt eller klipset på, enten kan du ta av dørtrekket og se om de klipset på og e de det kan du presse klipsene forsiktig sammen og skyve de ut, vis de e limt tar du bare et skujern/knv og tr de forsitige av! ikke oe problem vil jeg tr! bilen faller nok ikke fra hverandre :) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Tror du skal klare å sparke ut rutene uten å ta av kromlistene. Og dørpakningene dine passer ikke på gamle dører. Er vel egentlig temmelig opplagt? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Tenker ikke på pakningen, kun på chrome listene .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det er jo egne pakninger for bilen med krom-lister, har han ikke de fra før så mye han bytte over pakninger også. Og om krom-listene dine passer på døra hans, nei. ikke uten modding såfall. Det er jo to vidt forskjellige vinduer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 alltså..jeg har chrome til mine dører, er bare siderutene bak jeg trenger til, og da må jeg ha både pakningen og chromelista som sitter i pakningen Lars :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det er jo egne pakninger for bilen med krom-lister, har han ikke de fra før så mye han bytte over pakninger også. Og om krom-listene dine passer på døra hans, nei. ikke uten modding såfall. Det er jo to vidt forskjellige vinduer. det er en chrome list som er trykt inn i vinduspakkningene, de bilene som ikke har chrome har kun en svar list der som kan også taes ut! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 det er en chrome list som er trykt inn i vinduspakkningene, de bilene som ikke har chrome har kun en svar list der som kan også taes ut! På dørene muligens.. Men han skal vel ha alle listene? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 det er en chrome list som er trykt inn i vinduspakkningene, de bilene som ikke har chrome har kun en svar list der som kan også taes ut! Sprenglister på golf2!?!? Har ikke jeg sett! å jeg har svarte pakniger Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg