Dr_S Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 http://www.expressen.nu/html/bildarkiv/Saburido.htm Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 fæle greier :( ble litt ekkel når jeg så det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Grusomt... :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 et enda bevis på at alkohol og bil hører ikke sammen... fy faen.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Kall meg gjerne pusete, men jeg blir skikkelig lei meg når jeg ser at det har gått så galt for noen :( Ville ikke vært fyren heller... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere Kall meg gjerne pusete, men jeg blir skikkelig lei meg når jeg ser at det har gått så galt for noen :( Ville ikke vært fyren heller... Samme her.. Stakkars Jente.. Og det er faen synd i fyren også.. Tenk å måtte leve med det der. I dag så jeg det der tv2 nyhets oppslaget med ruud racing og b4you. Når det var om hun mora som hadde mista sønnen, da var jeg nesten på gråten. JEG vet at jeg faen ikke skal kjøre som en tosk når jeg får lappen tilbake. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Jeg skulle flytte bilen 50 meter på lørdag når jeg drakk (tre pils) , men bilen min godtok ikke det så den starta like godt ikke dagen etter :D Men det er dumt, om du kjører 100 mil eller 50 meter.. Skal nok ike gjenta seg :( Trist det der, absolutt... Og hu som var så pen og.. Lurer på hvilken verdier i livet hun setter pris på nå, etter at kropp og ansikt er ødlagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 I løpet av veldig få sekunder, så er livet plutselig snudd helt opp ned. Kom til å tenke på han gutten, som fikk snudd livet sitt da han fikk fire balltre-slag i hodet. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 :( Respekt for alkohol.......... Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 var ganske fin dame og det før ulykken.... var han som fylle kjørte som skulle ha fått balltre i skallen.... :mad: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 ÅÅ fy f... ble kvalm jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 får ikke til og lese repportasjen jeg.får bare feilmelding!er det ikke noen som kan lime inn den på en post her?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Jonte I dag så jeg det der tv2 nyhets oppslaget med ruud racing og b4you. Når det var om hun mora som hadde mista sønnen, da var jeg nesten på gråten. JEG vet at jeg faen ikke skal kjøre som en tosk når jeg får lappen tilbake. Hu dama som hadde mista sønnen sin har jo ikke noe med saken å gjøre. Sønnen hennes satt på med en fylle kjører på 17 år. Det var det som taok livet av sønnen hennes. Ikke street Racing Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Har ikke ord for dette engang!!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Forjævlig Stakkars jente... (og han som kjøre i fylla er det ikkje synd på.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg