nilsgeorg Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 grusomt...:( :( Må være fælt å være så oppbrent...:( (ligna litt på alien) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by RS2 Hu dama som hadde mista sønnen sin har jo ikke noe med saken å gjøre. Sønnen hennes satt på med en fylle kjører på 17 år. Det var det som taok livet av sønnen hennes. Ikke street Racing Hadde tenkt til å skrive dette igår. Det er selvfølgelig veldig synd på mora til denne gutten (for ikke å snakke om den avdøde selv), men det er litt vemodig at de på en måte sammenligna "streetracing" og fyllekjøring :rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 ikke noe vakkert syn nei... at man aldrig lærer :( alcohol og kjøring hører overhode ikke sammen... får bare håpe at folk lærer litt med tia. For det er veldig fort gjort at det sjer noe, og du er overhode ikke 100% bevist på hva som sjer når du kjører i beruset tilstand. Måtte vi alle bare lære av dette.. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 er det ikke noen som kan lime inn reportasjen på denne posten da??får ikke til og bruke linken jeg.men jeg vill gjerne lese det!! ver så snill da folkens.... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by RS2 Hu dama som hadde mista sønnen sin har jo ikke noe med saken å gjøre. Sønnen hennes satt på med en fylle kjører på 17 år. Det var det som taok livet av sønnen hennes. Ikke street Racing Åja. Det visste jeg ikke. Men, uansett. Følelsene er liksom der. Jeg begynte å tenke når jeg så det.. Men, ja, det blir feil at det skulle være med i samme innslaget.. For det finnes vel yderst få street racere som faktisk driver på å kjører i full tilstand Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Før: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Etter: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 stakkars jente. det er forjævelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Er vel om og gjøre å sprenge mest mulig grenser i fylla. Ekke street racing når 1 person kjører det han kan for å teste kjærra, eller bare vil komme fra A til B fortere enn det Norge A/S vil at han skal få lov til. Men uansett folk som kjører i fylla tenker ikke langt, de som sitter på tenker enda mindre. Men man kan ikke være 100% hver gang man sitter på med ukjente om de har tatt seg en øl eller.no Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 FY faen så jævelig !! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirnick Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 faen meg synd på jenta da... slikt burde ikke skjedd, alkohol+kjøring=FARE! Siter -Polo '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 oki, om jeg krasjer og våkner opp sånn. Kan noen vær så snill å gi meg ett realt nakkeskudd? ... så vedkommende som krasja inn i meg .. eventuell omvendt rekkefølge. Tenk å leve fra du er 17 år uten annen mennesklig kontakt enn pappan din. Gørr. Skikkelig gørr. Kall meg kynisk men vi lever i en verden der looks is everything, så ikke kom å si at den stakkars jenta der får seg noen kjæreste. ...men man skal jo aldri si aldri. Fyllekjørere SUCKS!!!! Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by menace (og han som kjøre i fylla er det ikkje synd på.) Litt teit og si det og lixom, fordi det er ulovlig og kjøre i fylla men det er og ulovlig og sitte på med en som kjører i fylla.. Uansvarlig av gutten som kjørte, men det var det faen meg av jente som ville sitte på og! Og hu gjorde det sikkert vell vitende om han hadde drukket, og var sikkert edru nok til og skjønne det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Er hun svensk? det er jo en svenske som ser ganske lik ut som henne etter en brann ulykke, men tror det er en mann. Han har vært på tv mange ganger. og jeg har akdri set et menneske meed en så enorm livsglede... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by OleC Er hun svensk? det er jo en svenske som ser ganske lik ut som henne etter en brann ulykke, men tror det er en mann. Han har vært på tv mange ganger. og jeg har akdri set et menneske meed en så enorm livsglede... Han er en mann du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg