Gå til innhold

til ettertanke...

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by RS2

Hu dama som hadde mista sønnen sin har jo ikke noe med saken å gjøre. Sønnen hennes satt på med en fylle kjører på 17 år. Det var det som taok livet av sønnen hennes. Ikke street Racing

Hadde tenkt til å skrive dette igår. Det er selvfølgelig veldig synd på mora til denne gutten (for ikke å snakke om den avdøde selv), men det er litt vemodig at de på en måte sammenligna "streetracing" og fyllekjøring :rolleyes:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe vakkert syn nei... at man aldrig lærer :(

alcohol og kjøring hører overhode ikke sammen... får bare håpe at folk lærer litt med tia. For det er veldig fort gjort at det sjer noe, og du er overhode ikke 100% bevist på hva som sjer når du kjører i beruset tilstand. Måtte vi alle bare lære av dette..

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Hu dama som hadde mista sønnen sin har jo ikke noe med saken å gjøre. Sønnen hennes satt på med en fylle kjører på 17 år. Det var det som taok livet av sønnen hennes. Ikke street Racing

Åja.

Det visste jeg ikke.

Men, uansett. Følelsene er liksom der. Jeg begynte å tenke når jeg så det..

Men, ja, det blir feil at det skulle være med i samme innslaget.. For det finnes vel yderst få street racere som faktisk driver på å kjører i full tilstand

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel om og gjøre å sprenge mest mulig grenser i fylla. Ekke street racing når 1 person kjører det han kan for å teste kjærra, eller bare vil komme fra A til B fortere enn det Norge A/S vil at han skal få lov til.

Men uansett folk som kjører i fylla tenker ikke langt, de som sitter på tenker enda mindre. Men man kan ikke være 100% hver gang man sitter på med ukjente om de har tatt seg en øl eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, om jeg krasjer og våkner opp sånn. Kan noen vær så snill å gi meg ett realt nakkeskudd? ... så vedkommende som krasja inn i meg .. eventuell omvendt rekkefølge.

Tenk å leve fra du er 17 år uten annen mennesklig kontakt enn pappan din. Gørr. Skikkelig gørr. Kall meg kynisk men vi lever i en verden der looks is everything, så ikke kom å si at den stakkars jenta der får seg noen kjæreste. ...men man skal jo aldri si aldri.

Fyllekjørere SUCKS!!!!

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by menace

(og han som kjøre i fylla er det ikkje synd på.)

Litt teit og si det og lixom, fordi det er ulovlig og kjøre i fylla men det er og ulovlig og sitte på med en som kjører i fylla..

Uansvarlig av gutten som kjørte, men det var det faen meg av jente som ville sitte på og!

Og hu gjorde det sikkert vell vitende om han hadde drukket,

og var sikkert edru nok til og skjønne det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider