AnDtHo Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Noen her som vet forskjellen på bakplata på E30 før og etter faceliften 88? Har hatt innbrudd i bilen og må bytte hele bakplata, kan jeg bruke en bakplate fra etter 88 på min 85 modell? Er klar over at jeg må kjøpe meg nye lykter, men er det eneste? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dessverre så er bakplatene litt forskjellige. Faceliften har littegranne större lykter slik at kanten nedenfor lyktene er litt lavere enn för faceliften. Det kan jo hende det er mulig å tilpasse litt, men det er ikke mulig å bare hive bakplaten rett over. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dessverre så er bakplatene litt forskjellige. Faceliften har littegranne större lykter slik at kanten nedenfor lyktene er litt lavere enn för faceliften. Det kan jo hende det er mulig å tilpasse litt, men det er ikke mulig å bare hive bakplaten rett over. Okey! Takk! Da blir det den gamle typen da.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 det er ikke mye tilpassing som skal til. lykte ringene følger med bak plata. eneste som blir et lite problem er og få bakskjermene til og passe... skal du bytte den selv eller? jeg byttet bak plate på min 90mod... da byttet jeg til den gamle typen.. kappet bare av en bak del av en 86mod som jeg hadde stående... da fikk jeg til og med vite bak lamper.. :) også får du ikke m3 med de store lampene... så de minste er best... etter min mening hvertfal. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg