andre1 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 hei ! jeg har en toyota mr2 mk1 med 1,6ltr å 125hk. syns dette er litt lite power å kunne tenke meg å gjøre noe med det! mitt spm er går det an å chipe denne bilen å har det noe for seg? vil jeg merke noen endring eller er det så lite at det er bortkasta penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hvor mye penger er du villig og bruke på en chip.. penger=power Jeg har ikke noe erfaring med å chippe disse, en venn av meg hadde en mr2, den gikk som en kule... men da var med 165hk ifølge han, men jeg var ikke noe særlig imponert. Men det er helt klart en ordenlig leke sportsbil! Ring opp toyota norge å hør om råd? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Du vil nok få en merkbar effektøkning men det koster nok mer enn det smaker! Men med kam, effektanlegg, filter og chip så får du da noe ekstra! Men å porte toppen er sikkert billigere enn å chippe så jeg ville heller satset på det og kanskje høvle den litt i tillegg! Eller du kan gjøre alt men det koster som sagt penger! Vet ikke så mye om disse motorene... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hei ! jeg har en toyota mr2 mk1 med 1,6ltr å 125hk. syns dette er litt lite power å kunne tenke meg å gjøre noe med det! mitt spm er går det an å chipe denne bilen å har det noe for seg? vil jeg merke noen endring eller er det så lite at det er bortkasta penger? Du får chip til denne motoren på http://www.fensport.co.uk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1 Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 takker for info! fant det mye bra på den linken jens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crxman Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 turbo............ Siter Vag???HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1 Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 turbo...... hva vil dette koste da ,hvor mye kan man trimme før det går for mye ut over drifts sikkerhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1 Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 var å hørte på litt priser på autopower i arendal! 3900 for chip,5500 for remus efekt anlegg 5000 for kammer . noen som vet om dette er bra priser eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg