Gå til innhold

Turbo motor kjøpes

Ranger emnet

marius242R

Anbefalte innlegg

Jeg må ha en turbo motor til 142 prosjektet mitt, noen som har noe?

Er ikke intressert i forgasser motor.. Fint om det er i nærhetet av hordaland..

har ein b23 motor 94 mod. 940 blokk...240 topp (8 ventilar)

Ny slipt veiv og fin balansert veiv parti(vs-motor), ny tilton sinter clutch, 4 nye råder, ny t3 hybrid turbo, alt av lager og pakninger nytt, smidde stempler..... bygd av trendab i sverige i 94..kvitteringar på over 100 000. bmw getrag kasse, EFI datasprut, pianotråd i blokka, underspyling av stempler, intercooler, letta svinghjul, ++++

531 topp, portet av trendab, spesial design kvass kam,

bremset til 308 hk på bakjulene :)

står i 85 mod 245 med turbo bremser, r sport understell, 3" eksos heile vegen, ZF sperre aksel(gromme greier) :)

alt godkjent i vognkort!!

pris kun motor : min 50 000

pris med bil : 80 000

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke tenkt å bruke så masse penger på motor..

har ein b23 motor 94 mod. 940 blokk...240 topp (8 ventilar)

Ny slipt veiv og fin balansert veiv parti(vs-motor), ny tilton sinter clutch, 4 nye råder, ny t3 hybrid turbo, alt av lager og pakninger nytt, smidde stempler..... bygd av trendab i sverige i 94..kvitteringar på over 100 000. bmw getrag kasse, EFI datasprut, pianotråd i blokka, underspyling av stempler, intercooler, letta svinghjul, ++++

531 topp, portet av trendab, spesial design kvass kam,

bremset til 308 hk på bakjulene :)

står i 85 mod 245 med turbo bremser, r sport understell, 3" eksos heile vegen, ZF sperre aksel(gromme greier) :)

alt godkjent i vognkort!!

pris kun motor : min 50 000

pris med bil : 80 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider