Gå til innhold

Eksos til G60 Syncro

Ranger emnet

kholand

Anbefalte innlegg

Vet noen hvem som produserer og hvor jeg kan kjøpe effektanlegg til min passat G60 syncro?? har leita MASSE..men finner jo bare til golf og corrado.

hvis det viser seg at det ikke er å oppdrive, hvilken rørtykkelse anbefaler dere hvis jeg må sveise selv? og hva med katalysatoren? bilen er en 1990(91??) modell

Kjør hardt , kjør stil

- `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD

x `90 Passat stv. GT G60 syncro

x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor

x `88 Opel Ascona C. 1,6s

x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har leita etter sebring, remus og supersprint. ikke kikka på simons enda nei. var det noen spesielle anlegg til golf g60 du hadde sett??

Kjør hardt , kjør stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å finne uorg eksos til passat G60 syncro ja.....

fram til midt under bilen er det likt som på rallye (grenrør + kattene)

Har laget selv sålangt på min i 2.5" rustfritt... er trangt å få noe større mellom torpedovegg og styrestag...Jeg satser på å fortsette med 2.5" for å gå over til 2x2" el 2x2.25" over bakakselen

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre forskjeller på Passat vs Golf enn lengde på den midtre delen? Trodde resten bak var relativt likt og....? Foran er likt som nevnt.

Grenrør er i allefall et helv___e å skaffe... Noen som vet noe om dette bortsett fra VWM?

SJekket bare delenr i AKTE jeg og der er det forskjellig delenr fra etter kat og bakover....

Vet bare om supersprint som lager grenrør til syncro 8v men det koster det dobbelte av vanlig 8/16V grenrør...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edelstahl lager\laget også grenrør til g60 syncro

men de koster ca dobbelt av vanlige grenrør

For en tid tilbake var det også et engelsk firma som laget grenrør til g60 syncro kommer ikke på navnet akkurat nå...

Men de har vertfall sluttet men det hender det dukker opp et og annet på ebay.co.uk

kan godt sjekke opp navnet på fabrikaten viss det er ønskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerne det..men ikke så vanvittig farlig med grenrør tror jeg. ender vel opp med at jeg sveiser eget anlegg fra grenrør og bak. tenkte meg to utblås også.

hvor mye er "dobbelt så my som vanlig 8v rør..." hvor mye koster egentlig et vanlig grenrør?

Kjør hardt , kjør stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som bor i larvik. Stikk til tollnes i Skien, der er en sjappe som heter bildeler, de har spesialisert seg på eksos og lager til alle typer biler.

Der fikk jeg tilpasset til min Jetta og betalte 3500,- ferdig montert 2" effektanlegg med DTM stuss. Resultatet ble veldig bra!

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edelstahl lager\laget også grenrør til g60 syncro

men de koster ca dobbelt av vanlige grenrør

For en tid tilbake var det også et engelsk firma som laget grenrør til g60 syncro kommer ikke på navnet akkurat nå...

Men de har vertfall sluttet men det hender det dukker opp et og annet på ebay.co.uk

kan godt sjekke opp navnet på fabrikaten viss det er ønskelig..

Kom heller ikke på det, sjekk gjerne. Vet de var dyre og. Tror han har sluttet...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som bor i larvik. Stikk til tollnes i Skien, der er en sjappe som heter bildeler, de har spesialisert seg på eksos og lager til alle typer biler.

Der fikk jeg tilpasset til min Jetta og betalte 3500,- ferdig montert 2" effektanlegg med DTM stuss. Resultatet ble veldig bra!

Cat-back eller komplett? Hørtes billig ut hvis det var bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat-back eller komplett? Hørtes billig ut hvis det var bra...

Vet ikke hva de mener med det, men de byttet alt fra røret om ned under golvet. beholdt den gamle eksosmanifoilen og svanehalsen ned til golvet.

Du kan jo sjekke med dem selv. Sa feil navn istad forresten.

Bilmateriell Grenland AS

Telefon: 35 51 10 10

Telefaks: 35 51 19 30

Besøksadresse: Porsgrunnsv. 350

3919 Porsgrunn

http://www.bilmatriell-grenland.no

Produkter:

bildeler, bilrekvisita, eksosverksted, bilmateriell, batterier, karosserideler, forstillingsdeler

Merkevarer:

Sony, Walker, Veng

Åpningstider:

Mandag 09:00 - 17:00 Onsdag 09:00 - 17:00 Fredag 09:00 - 17:00 Søndag Stengt

Tirsdag 09:00 - 17:00 Torsdag 09:00 - 17:00 Lørdag Stengt

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de mener med det, men de byttet alt fra røret om ned under golvet. beholdt den gamle eksosmanifoilen og svanehalsen ned til golvet.

Du kan jo sjekke med dem selv. Sa feil navn istad forresten.

Tnx... !

Mente fra kat og bak eller komplett... Billig uansett, men vet ikke hvor mye ekstra en må gi for litt mer dim... Sjekker med dem jeg! Takker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tnx... !

Mente fra kat og bak eller komplett... Billig uansett, men vet ikke hvor mye ekstra en må gi for litt mer dim... Sjekker med dem jeg! Takker...

så lite atte.!

Si ifra hva slags tilbud du får. Jeg har en passat som snart får nytt eksosanlegg og den er med kat.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider