Gå til innhold

volvo 940R

Ranger emnet


-EKS-

Anbefalte innlegg

B230ft:

Skjønner det, men det jeg mente er at 8000 er for:

- pussing å all den driiten der..

- Innkjøprs pris på grunning, grunnfarge med perlemòr efekt, mellom lag transparang og 3-4 blank lag 2 base..

- små lakking av deler lister osv..

 

Synes han/dere det er dyrt så får dere synes det ;) er kjempe fornøyd med avtalen jeg..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 450
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

8k er vel skitbillig for å få hellakkert bilen?

 

Trodde hellakkering med kvittering lå på 20-40k jeg.

Mener det var no sånt fattern betalte når han lakkerte bilen sin for noen år sia hvertfall, men da satt han bort alt da. notin

 

Fett prosjekt hvertfall, har lyst til å gjøre noe av det samme med min, men det drøyer nok noen år før jeg får råd til det. ;)

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230ft:

Skjønner det, men det jeg mente er at 8000 er for:

- pussing å all den driiten der..

- Innkjøprs pris på grunning, grunnfarge med perlemòr efekt, mellom lag transparang og 3-4 blank lag 2 base..

- små lakking av deler lister osv..

 

Synes han/dere det er dyrt så får dere synes det ;) er kjempe fornøyd med avtalen jeg..

 

Mvh

E-K Racing

 

 

hehe okei tror ingen kan klage noe videre på prisen hvis det er sånn du har ordna deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JørgenT: er bilene våre søsken? :P

 

 

_merge.php?bilde1=1112539776.jpg

 

_merge.php?bilde1=1112539797.jpg

 

skal vi starte en 940/960 tråd eller? begynder jo å bli noen 900 serie her nå :)

 

hvilken årsmodell er den derre? hadde en 1984 Volvo 244 i familien helt til den møtte sin skjebne i fronten på en lastebil i for stor fart. Den hadde UA12XXX skilt... :D :) :) :)

 

regger ikke mye til biler der oppe om dagene... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken årsmodell er den derre? hadde en 1984 Volvo 244 i familien helt til den møtte sin skjebne i fronten på en lastebil i for stor fart. Den hadde UA12XXX skilt... :D :) :) :)

 

regger ikke mye til biler der oppe om dagene... :) :)

hehe, tror de regger flere biler enn det?

er vel kanskje det at 244'en var importert?

 

ellers: noen nye bilder snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror de regger flere biler enn det?

er vel kanskje det at 244'en var importert?

 

ellers: noen nye bilder snart?

 

nei, bilen var ikke importert... var visst 1983 modell... sjekk på https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx etter UA12000 og UA13000 så ser du når de forskjellige bilene var registrert... :)

 

UA25354 er den som er registrert sist... 2005 modell CITROEN JUMPER 2,8 HDI

 

forresten, søk etter ua25350 også... hva er en VOLVO CONTRAST? :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, bilen var ikke importert... var visst 1983 modell... sjekk på https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx etter UA12000 og UA13000 så ser du når de forskjellige bilene var registrert... :)

 

UA25354 er den som er registrert sist... 2005 modell CITROEN JUMPER 2,8 HDI

 

forresten, søk etter ua25350 også... hva er en VOLVO CONTRAST? :hvaskjera

stilig :)

fant min egen der, CC82470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Supraguy:

1 dør igjenn :)

 

-----

 

Nå skal dere høre.. "940`n" er satt inn i verkstedet, opp på bukker..

 

Så driver jeg og en kompis og rydder rundt der den pga. han skal ha inn sin bil og montere turbo motor hos meg..

Så freeeser det en fiesta dritt bil (HATER ford!) opp.. ut av den kommer det et dop vrak som var tydelig påvirket av noe...

han på står og klager over det er lite radiator vann..

før jeg vet ordet av det, så er han og glaner og glor inne i verkstedet...

etter og fått pratet han ut av verkstdet så lurer han veldig om jeg skal bort og sånn..

etter og fylt på 1dl. vann! så drar han..

kompisen min gikk ut for og ta skilt nr.. men vet du hva! det er ikke noe skilter!!

så kjører han av gåre i en fei..

er det bare meg eller var han ute etter noe annet enn vann?..

 

Isåfall sitter jeg klar med 12skudd i magasinet og et i løpet og 300m sniper sikte.. (12års skyte erfaring), så hvis han kommer tilbake så blir han.. INGEN prøver seg og ta baby`n min.. :mad: hehe

 

ellers så er bilen inne i verkstet og jobber med litt finnish på front fangeren.. + topp bytte..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraguy:

1 dør igjenn :)

 

-----

 

Nå skal dere høre.. "940`n" er satt inn i verkstedet, opp på bukker..

 

Så driver jeg og en kompis og rydder rundt der den pga. han skal ha inn sin bil og montere turbo motor hos meg..

Så freeeser det en fiesta dritt bil (HATER ford!) opp.. ut av den kommer det et dop vrak som var tydelig påvirket av noe...

han på står og klager over det er lite radiator vann..

før jeg vet ordet av det, så er han og glaner og glor inne i verkstedet...

etter og fått pratet han ut av verkstdet så lurer han veldig om jeg skal bort og sånn..

etter og fylt på 1dl. vann! så drar han..

kompisen min gikk ut for og ta skilt nr.. men vet du hva! det er ikke noe skilter!!

så kjører han av gåre i en fei..

er det bare meg eller var han ute etter noe annet enn vann?..

 

Isåfall sitter jeg klar med 12skudd i magasinet og et i løpet og 300m sniper sikte.. (12års skyte erfaring), så hvis han kommer tilbake så blir han.. INGEN prøver seg og ta baby`n min.. :mad: hehe

 

ellers så er bilen inne i verkstet og jobber med litt finnish på front fangeren.. + topp bytte..

 

Mvh

E-K Racing

 

Ja....helvete...Det er jævli...Ingen skal stjele. Kan no vel for faen bygge noe sjøl...

Off...deprimert av de jævla dop-huene..FAEN!!! :fuckme2: :fuckme2:

 

Men men..Ser jo jævli bra ut dette:D Stå på!! (for 1000 gang=p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår