Gå til innhold

volvo 940R

Ranger emnet


-EKS-

Anbefalte innlegg

oh =) nydelig.. pumpene mine skal ligge på posten innen tirsdagen, var noe tull med tollen :)

nå begynner forresten alt å komme på plass i bilen min også.

hvordan kasse var det du skulle bruke igjen?

 

 

 

ps.. EK.. hvordan går det med bygginga?

 

 

Ble uheldigvis en M90 igjen. Måtte bare få kjørt den i år! Ellers kjøpte jeg en Supra kasse som skal inn til vinteren.

Men lurer litt på hvem du er da..... :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 450
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er han småfeite karen som var på miniklubben når du prøvde å reparere kassa til bjørn grande.. hehe.. tror du veit hvem jeg er da, og hvem far min er.

 

ps. når svenskene sier de sveiser synkroringen på 3.dje giret hvor og hva sveiser de, er vel ikke noe vits for meg som bare hopper såvidt over 200 i første omgang men.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mye som stopper seg før turboen der. Turboen bør nok gi rett under 300 hk. Men dysene dine stopper på ca 255. Er ikke bare bare å få ut 300 EKTE hester...

har noen dyser som "liksom" skal være større. men er ikke sikker, hvor mye bensin leverer FK dysene ?

 

di jeg har skulle levere 302cc @ 3bar er ikke neo voldsomt akkurat men.

veit ikke om det er mer/mindre enn de på FK jeg.

 

målet er å komme litt over 200 i første omgang.. det burde jeg klare syntes jeg. men nå er det ut å skru..

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen dyser som "liksom" skal være større. men er ikke sikker, hvor mye bensin leverer FK dysene ?

 

di jeg har skulle levere 302cc @ 3bar er ikke neo voldsomt akkurat men.

veit ikke om det er mer/mindre enn de på FK jeg.

 

målet er å komme litt over 200 i første omgang.. det burde jeg klare syntes jeg. men nå er det ut å skru..

 

 

De orginale dysene på disse motorene leverer 337 eller 338ml,en kompis

fikk sin motor bremset med orginale dyser + progressiv btr + en hel den stasj,men den leverte iallefall bensin til 250 hk på hjula..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De orginale dysene på disse motorene leverer 337 eller 338ml,en kompis

fikk sin motor bremset med orginale dyser + progressiv btr + en hel den stasj,men den leverte iallefall bensin til 250 hk på hjula..

 

 

oh. det er jo ganske greit da. men poenget er å få detta til å funke først.. så kan jeg skru opp trykket etterhvert

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraguy:

-----

 

Nå skal dere høre.. "940`n" er satt inn i verkstedet, opp på bukker..

 

Så driver jeg og en kompis og rydder rundt der den pga. han skal ha inn sin bil og montere turbo motor hos meg..

Så freeeser det en fiesta dritt bil (HATER ford!) opp.. ut av den kommer det et dop vrak som var tydelig påvirket av noe...

han på står og klager over det er lite radiator vann..

før jeg vet ordet av det, så er han og glaner og glor inne i verkstedet...

etter og fått pratet han ut av verkstdet så lurer han veldig om jeg skal bort og sånn..

etter og fylt på 1dl. vann! så drar han..

kompisen min gikk ut for og ta skilt nr.. men vet du hva! det er ikke noe skilter!!

så kjører han av gåre i en fei..

er det bare meg eller var han ute etter noe annet enn vann?..

 

Isåfall sitter jeg klar med 12skudd i magasinet og et i løpet og 300m sniper sikte.. (12års skyte erfaring), så hvis han kommer tilbake så blir han.. INGEN prøver seg og ta baby`n min.. :mad: hehe

 

ellers så er bilen inne i verkstet og jobber med litt finnish på front fangeren.. + topp bytte..

 

Mvh

E-K Racing

 

HAHAHAHAHAHAHA har vært borti liknende tilfeller, og må inrømme at jeg gapskratter hver gang jeg ser no sånt no. *Pek & le* :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

 

Vet ikke om jeg ler når jeg har en maskin som er i verdi 200,000,- + reskap og helt nye deler og den ny bygde motoren.. :rolleyes:

 

 

Mvh

E-K Racing

 

-Nei, er jo klar over det da! Forsikring er det jo noe som heter da. :P Er klart at man får jo aldri igjen alle de arbeidstimene man har lagt i det hvis det skulle bli stjælt. Har selv prosjekt, og fy f*** å masse tid og penger man legger i sånt ass! Jeg er selv redd for at noe skal bli borte! Jeg HATER folk som stjæler ass. enkelte mennesker i samfunnet blir aldri voksne og får aldri banka inn i skotten hva som er forskjellen på mitt og ditt! -åssen går det med hjemmesiden din for tiden? Er spent på denna motoren din jeg...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

 

Venter på mail, blir nok sponset med skudd-sikkre stempler og råder så da blir det mere gamp enn E-K hadde trodd.. yodude

 

motoren er et hemmelig prosjekt.. er vell bare jeg og mamma som vet hvordan motor det er ;) mulig maxis også.. husker ikke helt..

 

 

når den er startet kommer det fullt av film og bilder..

 

Litt enkelt forklart:

-Datasprut

-T04 turbo

-Skudd-sikkre stempler og råder

-Top mount eksos grenrør

-Preformance trykk-kammer/innsugs grenrør..

 

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

 

 

 

motoren er et hemmelig prosjekt.. er vell bare jeg og mamma som vet hvordan motor det er ;) mulig maxis også.. husker ikke helt..

 

 

 

 

 

 

Mvh

E-K Racing

 

jeg veit åsså....:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god! -Gidder ikke mase på folk jeg :P -Så du får gi meg fakta når den er ferdigbygd da. Håper på bilder + filmer da :) btw: Du kan vel avsløre hva slags sprut du skal bruke. -Blir vel directfire på den oxo vil jeg tru, siden du invisterer såpass i innmat. Hvem er det som sponser deg da? -Jeg må betale alt jeg skal ha sjøl jeg :( hehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår